Heffalump mamma Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Ingen baby å se i morges heller!!! Tror jeg er blitt kronisk gravid. Har ligget omtrent hele natten med maserier som absolutt ikke ville gå over til skikkelige rier som i det minste kan hjelpe på litt modning eller åpning. Huff, jeg begynner å bli skikkelig drittlei nå, og har enda 12 dager igjen til termin! Jeg nekter å gå overtid, da tror jeg at jeg bryter meg inn på føden å stjeler en modningspille!!! Ingen klær har jeg som passer lenger heller. Alle mammaklærne blir forstramme på magen å jeg syns det er super ubehagelig å ha noe stramt under magen. Alle toppene jeg har dekker bare litt over halve magen, og jeg har ingen jakker som passer. Da må jeg ta samo sin som er alt forstor igjen!! I går vaska jeg huset, spiste sterk mat, fikk i meg en del kanel (ble kvalm), hadde sex å lå med beina opp i 10 min ( fikk da nesten ikke puste lenger pluss det var litt av ett syn) åsså dro jeg sambo med ut på en lang tur!! Det jeg fikk tilbake for alt dette var de jævla maseriene!! Skal til jm neste uke, skal da ta med en strikkepinne å spør om hun kan ta vannet på meg... he he Det var alt fra meg denne omgangen, ble en del klaging der ja. Nå slipper jeg å klage til sambo når han kommer hjem...
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Det der med klær kjenner jeg meg svært godt igjen i. Kjøpe en mammajoggebukse her for litt siden og det er nå uniformen min. har også kun et par gensere å variere i. Men samme det jeg er jo mest hjemme alikevel. Eller en tur i byen, hos venner el. . Jeg tror nok du er mer utålmodig enn meg, men jeg gikk 11 dager over sist, så forventer egentlig ikke noe baby før i november.. Men husker forrige gang, jeg var svært svært lei, menda var jeg høygravid på sommeren og det var sinnykt varmt. Proppfull av vann osv. Jeg har også MYE MYE kynnere, men de sitter altfor langt opp i magen til å ha noen effekt på modningen. Dessuten har ikke hodet festet seg heller :-( Jeg er igrunn motivert for og klar for å vente til mandag 23. oktober, men DA bør knøttet komme ;-) selv om jeg ikke har store håp om fødsel før termin.. GOD fredag 13, og gled deg over nyvasket hus og at du i det hele tatt klarer å ha sex ;-)
Heffalump mamma Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2006 Kjenner til det med joggebukser. Det er det jeg også bruker. Husker forrige svangerskap da kastet jeg alle joggebuksene mine etterpå fordi jeg var så lei av dem. Grunnen til at jeg er så lei nå er nok fordi første jenta mi kom 10 dager før termin så jeg har hele tiden forventet at denne også kommer før. Skulle nesten ønske jeg gikk overtid sist, da hadde jeg sluppet denne dumme forventningen jeg har nå... Å det hjelper heller ikke at alle går å tipper datoer (som vi passerer hele tiden), eller ringer å spør om jeg kjenner noe nå... Høygravid om sommeren hørtes helt forferdelig ut. Jeg har heldigis klart å styre unna det... :-)
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Har INGEN sympati for de som ikke har gått over termin !! :0) tjihi. joda, men nå begynner jeg å bli så lei folk som sniker i køen her, at dere får bare vente til det er deres tur!!!!!! En uke over, og jeg er så sliten og ødelagt. Ingen kjærringråd hjelper, så det har jeg gitt opp. Klærne passer vel, men det føles som om magen er iferd med å eksplodere... alt er egentlig ganske så RÆVA
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 er tedje dagen på overtid, mannen min skal jobbe hele helgen og alle "symptomene" jeg har hatt to uker før termin har forsvunnet som dugg for solen!! ALt jeg sitter igjen med er kynnere og bekkenløsning.. Er så lei og ferdig med å være gravid!!! Subber rundt i en ekkel pyjamasbuske, ingenting annet passer, og alt strammer... Har bare lyst å få ut dette lille krapylet!! Jm vil ikke gjøre noe før neste uke, men da skulle hun røske litt i meg sa hun... Uff, nå er jeg bare deppa..
Vesla 77 Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 ÅJA..... drittlei er ordet :-( Jeg hadde termin 8.10. Så nå er jeg i uke 42.. jippi... Klærne i skapet passer ikke - har 2 joggebukser å bruke som er shabby & utvasket. Ingen gensere som passer og yttertøy er bare et mareritt. Aldri følt meg SÅ lite fresh noen gang. Og for å ikke snakke om ALLE de som ringer og sender sms for å sjekke om det har skjedd noe. Jeg får angst. Er lei av maserier og alle andre tegn. Og fryktelig lei av alle gode råd om hva man kan gjøre.... som IKKE funker! På termindagen anslo jordmor at det kom til å gå MAX 2-4 dg. innen bebis var ute Javel... nå har det gått 5! Jeg er asosial, sur og sint og lei :-( ÆSJ
m vestfold Skrevet 13. oktober 2006 #7 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg vet det ikke er pent, men jeg lo da jeg leste innlegget ditt. Jeg kjenner meg så igjen. Kronisk gravid, tror du det går ann? Kanksje vi må ringe sykehuset å høre om det er noen som har opplevd det. Akkuratt nå skulle det ikke forundre meg, eller er det bare hormonene våre som tar litt overhånd her - kanskje det. Jeg har termin om 8 dager og i natt trodde jeg det kunne være noe på gang, men nei da. skal i bursdag i kveld og leita skapet rundt etter ei bukse å ha på meg. Lucky me - jeg fant ei svart penbukse jeg har fått av naboen som jeg hadde glemt bort, så nå slipper jeg å gå naken.
Rose69 Skrevet 13. oktober 2006 #8 Skrevet 13. oktober 2006 Vet ikke om det kan hjelpe deg, men har hørt at akupunktur har hjulpet noen.. Håper vannet går snart! Masse lykke til!
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 13. oktober 2006 #9 Skrevet 13. oktober 2006 Husk, det er fortsatt 2 dager igjen til det er 10 dager igjen ;-) he he.. Det_kan_jo skje på søndag ......
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 13. oktober 2006 #10 Skrevet 13. oktober 2006 Da jeg venet førstemann husker jeg det nesten klikket for meg da prinsesse Alexandra av Danmark fødte FØR meg.. Hun hadde vel termin 3 uker ETTER meg!!!! MAKAN til sniiiik......Jeg er innstilt på å gå til termin, og faktisk over. Men nå kan det jo skje når som helst for deg iallefall... og det skjer da man minst tenker på det ;-)
lykkeliten født-23.10 Skrevet 13. oktober 2006 #11 Skrevet 13. oktober 2006 Har også en skikkelig DRITTDAG i dag. Er rett og slett lei.. Alle sier jaja d er bare 10 dager igjen nå.. d har jo gått ganske fort.. HAHA jeg har gått gravid siden januar!!! D er ganske lenge siden.. Sist jeg var gravid skjønte jeg etter fødselen at d er en grunn for at vi blir så lei mot slutten.. jeg tror d er fordi vi skal orke fødselen:) skulle jeg gjennomgå en fødsel i uke 25 feks så hadde jeg jo dødd! Men nå er jeg så lei at jeg er klar for litt smerte:) Joggebuksene er tynnslitt, sandalene går snart i oppløsning, KOM UT LILLE VENN! Mamma og Pappa er klar:) Ha en fin dag alle:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå