Gå til innhold

ekstra UL i dag *huff*

Anbefalte innlegg

vi tok en 3d UL på tirsdag bare for å være sikker på kjønn (det blir en liten Ask :) ) og sjekke at alt er i orden, men det var visstnok ikke det. ifg legen er den venstre nyren mindre enn den skulle være, så det må overvåkes fra nå av, sa han.. det skal visstnok ikke være farlig og går bra i 90% av alle tilfeller.. men begynner å bli litt smånervøs.. skal til riksen kl 13.30 i dag..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6669509-ekstra-ul-i-dag-huff/
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk for støtten. jeg VET jo egentlig at det går bra.. men klarer bare ikke å være avslappet...

og til moniken:

fint navn dere har valgt ;) her stod det mellom Trym og Ask (vi ville ha noe norrønt), men så ble det født masse unger i vennekretsen i de siste månedene, og 2 av gutta fikk navnet Trym, så vi bestemte oss for Ask :)

Annonse

Heisann...

Skjønner veldig godt hvordan du har det nå. Fikk selv beskjed på ul at ikke alt var helt bra med lille gutten min.

jeg får derfor ul og kontroll på Riksen hver 3-4 uke. De er helt supre der, og gir den beste oppfølgingen jeg kunne ha fått.

Så vi er nok i trygge hender der.

Selv om man får beskjed om at det går bra med omtrent alle, så er det vanvittig vondt å tenke på at alt ikke er helt ok der inne :)

Mange vonde tanker som dukker opp...

Bra du fikk time så fort, så du slipper å gruble alt for lenge om hva dette kan utgjøre...

Ønsker deg masse lykke til idag...

Må la oss få høre hvordan det går med deg da...

Annonse

sånn.. da er jeg tilbake. ifg legen på riksen er det så lite avvik i nyrebekkenet (for stor) at det er høyst usannsynlig at det skulle by på problemer. skal for sikkerhetens skyld tilbake om 6 uker, men er ganske lettet nå :)

dessuten har gutten snudd seg! :) på tirsdag la han fortsatt i seteleie, nå ligger han med hodet ned :D

http://free.pages.at/siska/3d.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...