Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er gravid for andre gang i tjuende uke og sterkt plaget av bekkenløsning. Har også begynt å halte i det siste.

I mitt forrige svangerskap jobbet jeg i butikk og stod hele dagen. Jeg fikk da tidlig bekkenløsning og ble fullt sykemeldt de siste fire månedene. Jeg gikk ikke til noe behandling.

Nå har jeg en jobb der jeg går og sitter like mye. Men jeg får også vondt av å sitte. Jobber for tiden 50%.

Er det noen som har noen tips for behandling? Virker som noen syns det er bra med fysio og noen ikke. Andre forslag? Bør jeg sykemeldes helt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6669363-tips-og-behandling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er også sykemeldt i 50 % men jeg har fått time til fysio. jeg er jo bare 14 uker på vei.... jeg kan jo ikke ligge rett ut resten av svangerskapet. så jeg håper at jeg skal få behandling og tips på hva jeg kan og hva jeg ikke kan gjøre... slik at jeg holder ut lengst mulig. Jeg sliter også med å sitte, spesielt det å reise seg opp fra en stol. det kan ta noen minutter ekstra nå, og i tillegg til flere grimaser. Jeg har fått meg en slik varmepute som jeg skal ha på bekkenet i 2 ganger 20 min. i løpet av dagen. og gode skor med god demping på er viktig når man står og går mye...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...