SpongeBob Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Hørte også noe om det og har sjekket innimellom, men som blyg 2.tri-er tør jeg jo ikke å _starte_ tråder her inne blant "storungan" på 3.tri...
Hanne og jentungen Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2006 Godt jeg starta en da:)
Hanne og jentungen Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2006 Hjelp, jeg er i uke 33....
DiddiDaddi Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 Kjempebra du startet en tråd da ) Jeg er med! Rart å høre til her nå...er jammen ikke så lenge igjen! Var ute å kikket på utstyrsjungelen i går, ikke lett å vite hva en skal bestemme seg for, men veldig stas å begynne å tenke på det ) Hva gjør dere i dag da? Jobber dere fullt enda? Bare jeg som går hjemme (sykemeldt) og tusler?
SpongeBob Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 Og det skjønner jeg godt at du blir skremt over! Tør jo knapt å hviske her inne, men jeg er bare i uke 26 (oioioi) og synes det er _evigheter_ til termin 25.1, men tiden går jo også rasende fort for tiden. Skulle det ikke vært sommer på et eller annet tidspunkt?
Hanne og jentungen Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2006 Viss jeg hadde jobbet så hadde jeg nok vært sykemeldt noen prosent, men jeg er student. Dermed tenger jeg ikke sykemelding, enda. Hehe. Skal derimot ut i praksis fra neste uke av, og da kan det hende jeg må sykemelde meg etterhvert:( jaja, får ta det som det kommer.
SpongeBob Skrevet 13. oktober 2006 #8 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg tusler rundt på jobb fram til jul, jeg... Har hatt en heller laber periode i september, men har vært flink til å ta det med ro, så nå er jeg i toppform igjen. Utrolig hvor mye mindre jeg har å gå på selv som "frisk" gravid! Hvordan får du dagene til å gå? Man har jo littegrann å henge fingrene i mens man venter på nye verdensborgere, mener jeg:)
DiddiDaddi Skrevet 13. oktober 2006 #9 Skrevet 13. oktober 2006 Hva studerer du da Hanne? Høres spennende ut å skulle ut i praksis! Får håpe kroppen tåler det da )
DiddiDaddi Skrevet 13. oktober 2006 #10 Skrevet 13. oktober 2006 Så bra du er i toppform da ) Lurt å høre på kroppen og ta det litt med ro når den sier i fra! Formen begrenser veldig hva jeg kan gjøre...har så utrolig lyst til å gå lange lange turer ) Men det blir snart nok tid for vogntrilling, gleder meg! Heldigvis jobber jeg i et turnusyrke, så mange jeg kjenner har fri på dagtid, og mange er hjemme i permisjon med nurkene sine - så det blir en del kafe og besøk ) Ellers leser jeg bøker og strikker... Oi, høres ikke som jeg gjør særlig mye...smårydder jo litt i huset også da! De første ukene var helt grusomme, jeg følte meg helt mislykket, men nå har kroppen kommet i et rolig modus - dagene tusler og går faktisk ) Husker jeg feil SpongeBob, eller bor ikke du i Nordland du også? Som du skjønne nå gjør jeg det )
Nr-3-i-Magen Skrevet 13. oktober 2006 #11 Skrevet 13. oktober 2006 Juhuu! Så bra at dere kommer hit! Har liksom ikke turt å svare så mye inne på 2. trim - følte meg litt "gammel" der. Nå er jeg i uke 37 i morra, og har bare ei uke igjen å jobbe - skal bli fantastisk med permisjon.
vims-74 Skrevet 13. oktober 2006 #12 Skrevet 13. oktober 2006 Hallo! Artig å se deg også her, andrea med jente i magen! Nå skal jeg snart på kontroll igjen, kryss fingrene for at proteinene ikke er tilstedeværende og at trykket holder seg på normalt nivå, så jeg slipper tilbringe helga på sykehus!
Nr-3-i-Magen Skrevet 13. oktober 2006 #13 Skrevet 13. oktober 2006 Lykke til på kontroll - håper alt er bra! Jeg skal tilbringe helga med svigers, men de er veldig koselige, så det er langt å foretrekke framfor ei helg på sjukehuset. I stad ringte svigermor og lurte på hvordan ho fikk på dusjen... Ho er ikke så veldig teknisk av seg, men dusjen vår har da ikke så mange knotter - en for vannmengde og en for temperatur... he he :-)
Hanne og jentungen Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #14 Skrevet 13. oktober 2006 *krysser fingrene* for vims:) Jeg har nå sett på direktesendigen fra nobelinstituttet. Til dere som ikke allerede vet det så skriver jo jeg masteroppgave om mikrokreditt i Ghana og har brukt Muhammed Yunus som referanse og holdepunkt mange, mange ganger:) Jeg syntes iallefall det var en fantastisk tildelig, overraskende, men fantastisk:)
Hanne og jentungen Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #15 Skrevet 13. oktober 2006 Sommer? Jo, jeg tror den var her i noen dager.
Hanne og jentungen Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #16 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg studerer PPU (altså pedagogikk), men jeg er også i innspurten av masteren min i Geografi. Den handler om mikrofinans i Ghana, samme som årets nobelprisvinner er opphavsmann for.
SpongeBob Skrevet 13. oktober 2006 #17 Skrevet 13. oktober 2006 Så slapp jeg å surfe for å se hvem som vant:) Så hyggelig at det er en bra vinner, det er alltid hyggelig. Stinemor: jo, da - bor litt nord for Bodø og har det strålende i nord, jeg. Eneste er at vi er få gravide her, så jeg blir litt BiM-avhengig bare for å få utløp for gravidsnakket:)
DiddiDaddi Skrevet 13. oktober 2006 #18 Skrevet 13. oktober 2006 Til SpongeBob: Bor i Bodø jeg, strålende å bo i nord ja ) Skal du føde i Bodø da kanskje? Til Hanne: Høres ut som et utrolig spennende studie! Og det virker som en veldig bra vinner av fredsprisen! Dette kan du tydeligvis mye om )
Hanne og jentungen Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #19 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg kan en del om det ja. Viss noen lurer er det bare å spørre:)
SpongeBob Skrevet 13. oktober 2006 #20 Skrevet 13. oktober 2006 Stinemor: håper å unngå Bodø denne gangen, vi har fødestue med to skjønne jordmødre her, så jeg vil gjerne få knotten her hvis mulig. Har en gutt fra før, og det var såpass ukomplisert at hvis jeg fortsetter som det ser ut nå får jeg lov til å føde "hjemme" her i kommunen i stedet for å ta turen til Nordlandssykehuset... Distriktskvinne på min hals:)
Hanne og jentungen Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #21 Skrevet 13. oktober 2006 Hva driver twilighterne på med i dag da?
ina:) Skrevet 13. oktober 2006 #22 Skrevet 13. oktober 2006 Hei sann sveisann )) Å endelig freddan.... Sitter på jobben å nesten teller ned timene til vaktskifte og overlapping, heldigvis fri i helgen. Også barnefri fra lørdag til søndag for lille prinsen på 2 skal til mormor og bestefar og foreldra på venne-middag:) men kjenner jeg meg sjøl rett er jeg klar for å dra hjem kl 21 å sove hehe )) Ikke så veldig utholdene om dagen, tærer på det sosiale livet, men får ta det igjen siden:)))
Hanne og jentungen Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #23 Skrevet 13. oktober 2006 Spent på hvordan det går med vims på kontroll jeg...
SpongeBob Skrevet 13. oktober 2006 #24 Skrevet 13. oktober 2006 Vi krysser fingrene for Vims og bompi, ja! Hanne, det må da være spennende å skrive om noe som er så uforbeholdent positivt? Mikrokreditt er jo en av de tingene jeg bare blir glad av:) Det er liksom så sjelden ting funker såpass bra, hvis du skjønner hva jeg mener, og i tillegg ser feministen i meg et klart kvinneperspektiv som gir meg enda bedre go'følelser!!! Huff, kanskje på tide med helg før jeg tar _helt_ av?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå