Gå til innhold

September: Kontantstøtte

Anbefalte innlegg

Dere med barn som begynte i barnehage i oktober, var dere klar over at man da har rett på kontantstøtte for en måned??

Var på treff med barselgruppe-mammaene igår og da var det ei som sa det. Hun har ei jente født i august som begynte i barnehage i september, og hadde da fått kontantstøtte for 1 mnd. -Visste ikke at det var sånn jeg.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6669253-september-kontantst%C3%B8tte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda det visste jeg, men ikke at du fikk det om barnet er født en måned og begynner i barnehage måneden etter........-bare for en måned liksom.

Nei, ikke noe jeg trenger tenke på heller siden Trym er født i september og begynte i barnehage i september....

Jeg får kontantstøtte for en mnd. Søkte i august, og fikk innvilget fra oktober. De får jo fra en mnd. etter fylte ett år. Men, så var vi heldige og fikk plass i barnehage, men uansett når hun hadde begynt i oktober, om det hadde vært 1. eller 30. så hadde vi fått for en mnd. Hun begynte den 16. okt. i barnehagen.

Men, av alle ting så sleit jeg med og IKKE få kontantstøtte... he, he. Ga beskjed om at vi hadde fått barnehageplass forrige uke, men så fikk jeg enda en bekreftelse på innvilget kontantstøtte i stedet, så da måtte jeg ringe enda en gang, og si i fra at vi ikke skulle ha lenger :) Skulle vært sånn med andre ytelser også...... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...