kriz76 Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har piercing i navelen og har tatt den ut for en god stund siden. Jeg stikker hull ca hver dag, og nå har det plutselig blitt betennelse og det selv om jeg har renset alt skikkelig Er dette farlig eller og er det noen som har noen gode råd til meg? Vet ikke så mye om det, er jo førstegangs gravid....
miaoo*høygravid* Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Skal ikke være farlig i forhold til graviditeten, tror jeg. Har vært mye plaget med betennelse pga piercing, og har hatt god effekt av å rense med mye saltvannsoppløsning eller pyrisept et par ganger dagelig.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Hvorfor stikker du hull hver dag? Jeg tok ut min for snart 8 mnd siden og har ikke stukket hull i den en gang, og det er hull der fremdeles. Kanskje det hadde vært en ide å la den være litt i fred?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Hei Tusen takk for hjelp.Grunnen til at jeg stikker hull ofte er rett og slett fordi jeg føler at det vil gro igjen, spesielt etter at jeg finn betennelse i det. Men det går nok bra, det er sikkert en god ide å la det være litt i fred.... Men er litt redd for at det skal gro igjen, det var tross alt vondt nok å ta den første gangen :0)
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 jeg tok ut min peircing når jeg var 4 månder på vei. jeg hadde da hatt peircingen i 7 år. det grodde igjen etter en mnd... men det er vel forskjellig fra person til person. jeg gadd ikke bry meg med å stikke hver dag, for ville ikke ha betennelse. tror ikke en sånn betennelse er farlig, men er jo ubehagelig for deg da. bare vær flink å rense med pyrisept, eller klorhexidin (hvis jeg husker riktig).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå