Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 sine. Min lille gutt er fem og en halv måned og viser ingen interesse for tærne sine.
Babykilo Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har prøvd å vise dem til min gutt, men han er mer interessert i fingrene, ja. Han er 4,5 mnd.
snull Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Mi er 5 mnd og hun har tærne i munnen så snart muligheten byr seg...
*guttemamma* Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Min oppdaget dem når han var rundt fem og en halv mnd.. Jeg begynte også å lure litt å når tid han kom til å intressere seg for dem, plutselig så skjedde det bare en dag...
mamma_74 Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 Datteren min var 3 mnd, men de sier at ikke alle babyer gjør det. Jeg vet ikke om det har med interesse å gjøre rett og slett? Jeg har en venninne med 4 barn, ingen av hennes har gjort det:-)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 Lukas var 4 mnd da han hadde både stortå og lilletå i munnen:O)
3tettesmå Skrevet 13. oktober 2006 #7 Skrevet 13. oktober 2006 Min oppdaget tærne sine da han var ca 4 mnd - da fikk han så vidt tak i dem. Nå er han 4,5 mnd og har ikke noe problem med å ta tak i dem, men det er et godt stykke igjen før han får dem i munnen;-) Er nok veldig individuelt når de oppdager dem. Tror det som satte fart på det her var at pappaen satte han i badekaret (med støttet selvfølgelig) og plutselig kikket ned på tærne og dermed var interessen fanget. Det er jo litt lettere å bevege seg i vannet også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå