Gå til innhold

Når oppdager de tærne

Anbefalte innlegg

Skrevet

sine. Min lille gutt er fem og en halv måned og viser ingen interesse for tærne sine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd å vise dem til min gutt, men han er mer interessert i fingrene, ja. Han er 4,5 mnd.

Skrevet

Mi er 5 mnd og hun har tærne i munnen så snart muligheten byr seg...;)

Skrevet

Min oppdaget dem når han var rundt fem og en halv mnd.. Jeg begynte også å lure litt å når tid han kom til å intressere seg for dem, plutselig så skjedde det bare en dag...

Skrevet

Datteren min var 3 mnd, men de sier at ikke alle babyer gjør det. Jeg vet ikke om det har med interesse å gjøre rett og slett? Jeg har en venninne med 4 barn, ingen av hennes har gjort det:-)

Skrevet

Lukas var 4 mnd da han hadde både stortå og lilletå i munnen:O)

Skrevet

Min oppdaget tærne sine da han var ca 4 mnd - da fikk han så vidt tak i dem. Nå er han 4,5 mnd og har ikke noe problem med å ta tak i dem, men det er et godt stykke igjen før han får dem i munnen;-)

Er nok veldig individuelt når de oppdager dem. Tror det som satte fart på det her var at pappaen satte han i badekaret (med støttet selvfølgelig) og plutselig kikket ned på tærne og dermed var interessen fanget. Det er jo litt lettere å bevege seg i vannet også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...