Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Hvor mye klær har dere på barna i vogna? Jeg bruker ennå bare dyne i vogna, men er usikker på hvor mye jeg skal kle på han. Han er bare 11 dager gammel. Men har prøvd en foret fleecedress, men det ble altfor varmt.
Babykilo Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 han har body og joggebukse eller strømpebukse under en fleecedress. Har ikke dyne, men bruker fleece- eller ullteppe. Ligger på skinn. Bor i Oslo, og i går og i dag var det kaldt, synes jeg, men gutten holdt varemn.
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Body og strømpebukse under dyne her. Bor i Oslo.
snull Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Body, strømpebukse, boble- eller fleecedress og så i vinterposen! Men så bor vi i Tromsø da
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 body og strømpebukse...ofte i ull, så en bukse og en litt tykk jakke+ lue...bruker skinnpose og bor i oslo. men hun sitter jo litt i vogna..derfor bruker jeg tykk jakke.
mai mammaen til to Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 det er litt forskjellig.hvis hun bare ligger å sover, så har jeg ofte bare på henne en ullbody og ull strømpebukse..så ligger hun på lammeskinnet godt under dynen...når hun våkner får hun ofte på seg en jakke, for da vil hun sitte litt opp....og selvfølgelig har hun lue på seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå