Gå til innhold

Lekegrind er jo genialt her i huset . )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk lekegind i går. Han er 5 mnd. Vanligvis har han ligget på et puzzlespill-matte og lekt. Vanligvis har lekene havnet på gulvet fordi han dytter de bort og da har han begynt å gråte, så har jeg måttet gi han lekene igjen, sånn har det holdt på vert 2. min ca. Så når jeg har laget middag har han sittet i vippestol og sett på (noe som ikke alltid har vært det store for han).

I går la jeg han i lekegrinden. Har et godt, mykt teppe på bunnen og har hengt noen leker på grinden og noen leker ligger på bunnen. Der storkoste han seg (for da forsvant ikke lekene utenfor rekkevidde). Han har også hele tiden vært avhengig av å sove i senga si til alle lurer. I går satt jeg meg ned for å lese litt og for å ta en liten hvil. Han lå da og lekte og koste seg. Plutselig ble det helt stille, så bort på han og han hadde sovna!!!! Det samme gjorde han i stad.

Må si det var litt deilig, ja. Ikke hele tiden løpe frem og tilbake når jeg må gjøre noe i huset.

Det beste av alt er at han er sååååååå fornøyd der han ligger, godt for mamma-hjertet det : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har samme erfaring som deg.. super fint med lekegrind

Skrevet

her er det helt motsatt.... han lå i lekegrinda, men det ble et fengsel for min tass... så nå ligger han på puslespillmatte på gulvet og mye enklere for meg å sette meg ned ved siden han også.... så ut med lekegrinda.....

Skrevet

Til nyttår skal vi flytte i huset vårt og da lurer jeg på å skaffe lekegrind for der er det trapper og greier, og det hadde vært praktisk å satt jr nedi lekegrinda når jeg skal på do f.eks.

Men jeg lurer på om det går ann å bruke en reiseseng? Eller blir den for liten og trang til en baby på et halvt år? Blir ingen oppbevarings plass da, bare når jeg skal gjøre noe ha ikke kan være med på.

Skrevet

jippiiiiiiiiiiiiii, takk victoria..

har jo lekegrind her i huset og, men har ikke kommet på å bruke den noe særlig,

la han oppi nå etter å ha lest innlegget ditt, og foreløpig ligger han og pludrer og leker med seg selv,,

10 minutt uten sutring,, hurra.

håper det varer...:-)

Skrevet

så utrolig brada..datteren min fyker rundt over hele gulvet hun....hehe... så hadde vel vært greit å brukt lekegrind..men har ikke plass...og er jo selvfølgelig kjekt for henne å ha stor plasså rulle på..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...