Gå til innhold

Hei hei fadderuttan:)

Anbefalte innlegg

Nå er helga her folkens! Hva skal dere gjøre? Mange somskal teste?

Jeg skal fuckings jobbe IGJEN! hver helg, begynner å bli dritt lei av det, men er så mange sykemeldte.. får 100%overtid for å jobbe i morgen da, he he. Det blir ledelsen glad for å se tenker jeg, det får vi jo ikke lov til!! Vi skal heller gå underbemanna til hver eneste en av oss er sykemeldte! heia heia, hvor lenge skal man gidde å jobbe på sykehus??

Ja ja, det var min utblåsning:) he he!

Uansett, jeg testet forrige søndag og onsdag denne uka, begge negative altså! Da sparer jeg min siste test til søndag...hvis jeg greier å vente så lenge da:) Drømte at jeg testet positivt i natt..tror dere det betyr noe?? F.eks du, juhujenta??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6668655-hei-hei-fadderuttan/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Argh... sånt er kjedelig!!! Jobber på sykehus selv, og er av de "heldige" som selv ALDRI blir syk!!! Det er utrolig slitsomt når man alltid må på jobb når det er dårlig bemannet pga at de andre er syke...

Derfor ser jeg fram til fødselspermisjon!!! Bare et lite problem først... Må vel bli gravid først for å få lov til å ta ut permisjon :) Hehe..

He he, ja..vanskelig med permisjon uten baby iallefall:)

Lykke til da!

Tror jeg skal begynne å vaske badet nå..uh.. har en tendens til å sitte her inne på BIM heeelt til jeg må gå på jobb:) Skal prøve å ikke være så mye her inne, jeg blir helt koko og begynner å innbilde meg ting:) Må bare innom å se hvem som har blitt gravide og om kråkebolla, sussa85 og sanne 5pp underholder oss andre med nye krangler:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...