Gå til innhold

Kor i rommet søv babyen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du babyen si seng langt frå vinduet og er det ope no om høsten?

Min del av senga er jo tilpassa meg, og det beste er jo å ha babyen atmed meg no når eg amma. Då blir det slik at babyen må ligge ikkje så langt frå vinduet. Klarar ikkje sove med vinduet igjen heller.. Nokon som har synspunkt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han sover på eget rom og sover ca. halvannen meter fra et vindu som alltid står oppe. Så lenge det ikke trekker på h*n så er det vel greit.

Bare godt for de med frisk luft om natta også.

Skrevet

vil det si at du samsover med babyen hver natt?

siden du skriver at babyen ligger at med meg?

gutten våres ligger i sin egen seng der han hører hjemme, og senga er 4 meter fra vinduet..

hva om du legger babyen i sin egen seng om kvelden/natta kommer den lengere fra vinduet da kanskje?

Skrevet

hun ligger 1 m fra vinduet og 1/2 m fra meg. Vinduet er lukket, men har stått oppe helt til nå, 3 mnd gammel

Skrevet

Neida, ho ligg i egen seng. Meinte på mi side av senga står senga hennar.

Ja, de trekk ikkje direkte på ho, har jo sengehimmel og.

Litt spennande å høyre kva andre gjer..

Skrevet

sover ca 1 meter fra hvinduet...,står oppe med ett lite glip (låst siden vi bor i høy første etasje )

tviler på d blir så kaldt i rommet slik at babyen fryser enda, når d begynne å bli kaldere framover har jeg på en langermet body, nå bruker jeg kun en topp uten ermer og truse (med bleie under selvfølgelig..hihi ) eller body uten ermer

samboeren hadde funnet hvinduet på vidt gap her en morgen (katten hadde tatt opp låsen og gått ut hvinduet - vi trodde katten var ute når vi la oss, og da virket d som hun frøs - men d har ikke skjedd siden :o)

Skrevet

På andre siden av veggen med vinduet. Vinduet er lukket og vi åpner døren hans når vi går og legger oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...