Gå til innhold

Er det virkelig mulig? Jenter: Les:)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er 17 år og gravid. Var på en ekstra UL igår, fordi at på den første jeg var på i 3 mnd skulle de bare kartlegge hvor langt jeg var på vei. På den første UL fikk jeg vite at termin var 17 jan 07. Igår derimot fikk jeg beskjed om at det var ei lita jenta, som sikkert vil komme rundt 25 des.

Dette gjør meg igrunn ingenting;) Men Spørsmålet mitt te dere er:

Er det mulig å ikke merke at man er gravid?

Altså.. ikke ha noen plager eller symptomer? Jeg har ikke hatt NOEN i hele svangerskapet. Dere vil kanskje si at jeg er heldig som slipper unna med alt dette, men er det virkelig normalt? På UL sa dem at alt sto bra til med jenta:), men bare lurte på om det er noen andre her inne som har det som meg?

ENESTE jeg merker er daglige spark i magen(og dette gjør jo ikke vondt idet hele tatt!)+ at jeg vokser. Har ennå ikke kjempestor mage og har kun lagt på meg 4 kg. Man kan se jeg er gravid, men kommer selvfølgelig helt ann på hvilke klær jeg bruker.

HÅPER PÅ SVAR:)

Fortsetter under...

Jeg har ikke hat symptomer i dette svangerskapet what so ever... Er i min 22 uke, og har fremdeles ingen plager... Har først nå begynt å få litt gravidmage... Har vert litt plagsomt til tider, siden jeg ikke har følt meg gravid i det hele... Men kjenner jo som du sier daglige spark, så det beroliger meg jo en del.. :)

Men det er langt fra unormalt og ikke ha det skikkelig ille, så anse deg selv som heldig og NYT det.. ;)

da vil jeg bare si GRATULERER!! Jeg visste jeg var gravid hvertfall en uke før jeg skulel hatt mensen fordi jeg hadde så mange symptomer (å jeg ville ikke bli gravid så det var ikke innbildning) Puppene var så ømme at jeg ikke kunne ligge på magen, jeg tisset mye oftere, var skikkelig oppblåst i magen og hadde litt svake menssmerter + at jeg var kjeeeempe kvalm og trøtt,, dette var før jeg tok testen.. I løpet av graviditeten så fikk jeg dem alle,,kraftig bekkenløsning til og med :) eneste jeg slapp unna med var vann i kroppen.. Vil bare råde deg til ikke å juble for tidlig, for når det først kommer så blir du sikkert litt sjokka.. Hehe, husker jeg var så kvalm at jeg ikek visste hvor jeg skulel gjøre av meg, å det værste jeg visste var lukten av tiss, margarin eller kjøleskapet.. da brakk jeg meg med en gang hehe:) håper neste graviditet blir litt enklere..

Hadde syptomer så bare det heilt i fra begynnelsen. Men etter som testene på legekontoret var negative (2 tester begge morgenurin) tenkte jeg at jeg ikke var det, og at jeg spydde og gikk ned 6 kg pga dette bare var en oppkastsyke eller noe mageproblem. Hadde også sterke smerter i magen og ble til og med sendt til sykehuset for di trodde det hadde komt en utposning på aorta, tok ultralyd av alle indreorgan, men kunne ikke se noe! Men da sjekket han selvfølegelig ikke spesielt livmoren da, men burde sett det. Etter en mnd til med spying og magesmerter tok jeg en test hjemme hos tanten min og fant ut at jeg var gravid, dro til legen dagen etter og fikk vite at jeg var 2 1/2 mnd på vei! sluttet ikke å spy før jeg var inn i 4 mnd, og blir fortsatt kvalm av visse lukter og kan lett spy. Har også bekkenløsning og andre syptomer! Så jeg syns du er veeeldig heldig altså! lykke til videre med svangerskaper da! Ønsker deg allt det beste!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...