Gå til innhold

"symptomer" av crinone...?

Anbefalte innlegg

Jeg er i dag 5+3:)

Har vært gravid to ganger før men mistet..den gangen fikk jeg "alle" symptomer tidlig ..kvalme, metallsmak, mensmurring, ømmebryster osv...

Nå er det helt annerledes. Er kvalm, men på en annen måte..Har en rar smak i munnen...men ikke metall smak, nesten som den smaken man får når man går på pencilin (skrives det slik?). Har utrolig såre brystvorter...men resten av puppene gjør ikke så vondt sist gang var de hardt og vonde...

Det jeg lurer på er om disse symptomene kun kommer av crinone...om jeg ikke har graviditets symptomer i det hele tatt?

Noen som skjønner hva jeg mener her?

Er redd for at jeg ikke er gravid lenger, men har en slags symptomer fordi jeg bruker crinone...

Er takknemlig hvis noen kan hjelp emeg litt her!

elinelinea

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6668169-symptomer-av-crinone/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei elinelinea.

Tror du kan ta det helt med ro jeg. Såre brystsmerter er typisk graviditetstegn.Men symptomer kommer og går litt i svangerskapet. Noen merker masse og noen ingenting. Så lenge du ikke har blödninger er nok alt helt i orden.

Lykke til

Hei! Ikke for å være ekkel, altså, men ja, Crinone kan gi graviditetsymptomer.. Leser nettopp på skrivet jeg fikk fra klinikken og det sier følgende:

Bruk av Crinone kan gi følgende graviditetssymptomer:

- kvalme

- trøtthet

- såre og ømme bryster, i mange tilfeller vil brystene også føles hovne/større

Når det er sagt: Jeg gikk også på Crinone og avfeide alle symptomer med bivirkninger, MEN jeg var så gravid som det gikk an å bli og er det fortsatt, til tross for at symptomene avtok noe etter at jeg sluttet med medisinene. Jeg brukte en formue på graviditetstester ETTER jeg hadde fått bekreftet fra alle hold at jeg faktisk var gravid. Trodde liksom ikke det gikk an å få mindre og mindre symptomer.. men det gikk altså. :-)

Lykke til videre! Ta en test, eller be om å få tatt en blodprøve hos legen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...