nr3ifarta Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 våkna opp på morgenen i dag og oppdager at jeg har lekket litt. det er helt blankt og ikke slimete. har hatt en del slim tidligere. Noen som har opplevd det samme? er i uke 35.
Mayken Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Det har jeg også, senest i forrige uke. Var innom føden for å sjekke det ut forrige lørdag. Jeg regnet med at det bare var tynn utflod, og fikk bekreftet dette. Men er du usikker, bør du kontakte jordmor eller føden for en liten kontroll. Bedre å være 100% sikker enn å bare anta.
❤Lillemaisprelle❤ Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 kjenner meg igjen, det er alltid vanskelig å avgjøre om det er fostervann eller utflod. Jeg kontaktet føden, og ble henvist dit med en gang. De sjekket etter og tok div prøver. Men alt så bra ut, ingen lekkasje for meg.. Jeg ville ringt hvis jeg var deg, dte er ikke bra å gå å lekke ihht bakterier osv.. )
nr3ifarta Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2006 jepps.. jeg ringte på føden, og fikk komme ned med en gang. Alt var i den skjønneste orden. Det var snakk om tynn utflod og ikke fostervann. Godt å få sjekka det opp ja.. greit å ha den lille snuppa i magen noen uker til! takk for svar jenter!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 Så bra at det visste seg å være utflod. Lite tips: Jeg har lekket flere ganger i tidligere svangerskap, og den største forskjellen mellom utflod og fostervann er etter min mening - lukten (fostervann har en emmen, spesiell lukt som jeg aldri har kjent av utflod) - konsistensen (fostervann er mye mer vannaktiv, og ikke tynn lotionaktig væske som "normal" svangerskapsutflod er, det er mer sånn at man tror man kanskje har tisset på seg) :-)
Mayken Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 Utfloden kan også være så tynn at man tror man har tisset på seg. Første gangen jeg oppdaget dette var da jeg stod naken på badet, skulle ta litt morgenstell, og plutselig så rant det mellom bena mine. Var litt hvitaktig, og like tynnt som vann. Er uansett best å kontakte føden, hvis man er usikker, det var i hvertfall det de sa til meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå