Gå til innhold

Forslag til ny "utvidet" terminliste

Anbefalte innlegg

Hei jenter! Det er så mange forskjellige typer lister her på disse sidene, så jeg foreslår at vi slår dem sammen, og samler så mye som mulig informasjon på en liste. Vi startet med en terminliste hvor alle skrev opp nick basert på termindato, men ikke allle har skrevet opp hvor de kommer fra, alder, hvor mange barn de har fra før etc. og det er derfor mange andre lister som spør om hvor folk kommer fra, og hvor gamle de er, og da blir det så mange forskjellige lister å forholde seg til.

Så, hvis det er interesse, så kan jeg godt prøve å samle sammen all informasjon som ligger på de forskjellige listene og lage en ny "utvidet" terminliste, og så kan hver enkelt evt. rette/legge til informasjon etterpå. Da vil det bli lettere å finne igjen opplysninger om de forskjelllige hvis vi bare trenger å holde styr på én liste. Noen som er enig?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6668155-forslag-til-ny-utvidet-terminliste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ser du har gjort en god jobb. Men, synes det fremdeles er mange som ikke legger inn i "hovedlisten", og da tenkte jeg at jeg kan gå gjennom alle de forskjellige "bosteds"-listene og prøve å samle all info om mai-mammaer på ett sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...