mie76 Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Vi skal kjøpe en liten og lett sportstrille til snuppa, hun er 18 mnd. Vi har ikke så stor bil, så vi trenger en liten og lett vogn. Jeg liker ikke paraplytrillene så godt, så det vil jeg ikke ha. Valget har derfor falt på Brios Sitty eller Race. Liker Sittyen fordi den er så enkel, ikke mye plastgreier som går i stykker på den, mens Racen har litt ekstra "finesser" som frister. Synes forresten det er litt morsomt med sittyen, som bortsett fra trekket, ser helt lik ut som da jeg hadde den selv som baby i 78 :-) Problemet med en del av vognene jeg har hatt, er at jeg gjerne sparker borti dem nå jeg "langer ut" og skal gå fort, utrolig irriterende... Noen som har en av vognene og kan anbefale/ikke anbefale?
mammmamia ** Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har hatt Racen, men måtte selge den da vi skulle ha nr 2 for å kjøpe en ordentlig barnevogn (hadde ikke plass til begge)..! Var utrolig fornøyd med den, den er helt super og god å trille..! Et stort pluss at ryggen kan legges såpass langt ned, håndtaket kan justeres og kalesjen er så stor og lun. Plass til voksipose helt til lillegutt var 2,5 år også..! Kan absolutt anbefale den på det varmeste! MEN - tror du kommer til å sparke borti begge to, for den bremsebøyla er faktisk litt irriterende, hehe..! ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg stod med sammen valg for noen mnd siden og endte opp med sitty'en fordi den var minst. Race er litt større, men fordelen er at den kan legges helt ned. Men nå bruker vi ikke den vogna til å sove i. Gutten min har duo vogna i barnehagen for å sove i og når vi er hjemme og skal trille tur eller noe slikt er han alltid våken. Sitty'en kan du også kjøpe til litt ekstrautstyr. Jeg kjøpte nett fordi kurven under er så liten og man kan også kjøpe kalesje til. parasoll og ratt til å ha foran kan man også få. Så hvis du vil ha en minst mulig vogn og ikke trenger liggestilling anbefaler jeg sitty.
LegallyBlond Skrevet 14. oktober 2006 #4 Skrevet 14. oktober 2006 Om hun ikke kommer til å sove i den, ville jeg kjøpt sittyen. Om hun kommer til å sove litt i den, så hadde jeg gått for race. Race har teleskop håndtak, sånn at du kan komme deg lenger "bort" fra vognen. Da slipper du å sparke borti den nede ved bremsen. Jeg er ganske høy og sparka bort sittyen vår en del når jeg gikk fort, men den var 1999modell som vi har fått låne. Innbiller meg at de nye vognen har litt annerledes håndtak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå