t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Sover utrolig dårlig om natta nå, pga halsbrann og kjempevondt i bekkenet.... :-/ så når jeg jeg våkna i dag orket jeg bare ikke tanken på å gå på jobb.... men huff, får dårlig samvittighet jeg, for jeg kunne jo strengt tatt gått på jobb........ Er det flere her som har tatt seg en dag hjemme uten å være "skikkelig" syk??? Forresten, ha en strålende dag jenter )
gulrot Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 hej, nå er jeg 100% sykemeldt pga bekkenet men innen det slet jeg veldig til tider. Jeg våknet og kroppen skrek etter mer vile, plaget meg på jobb og satt på do å grinet fordi jeg taklet ikke jobben. Kunde ikke konsentrere meg pga smerter og allt blev bare rot. Tok et par "hviledager" og så gikk det bedre igjen. Intil det blev så ille at jeg måtte gi meg da. lytt til kroppen og HVIL når du er hjemme, ikke ha dårlig samvittighet. ha en fin dag/klem
KrissyL & Aurora Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg var hjemme på onsdag. Da jeg våknet kvart over seks var kroppen min overhode ikke klar for å stå opp. Såååå trøtt... Har det heldigvis sånn at jeg kan jobbe hjemme, men på ondag ble det ikke mye jobbing. Jeg logget meg på pc'en men lå for det meste på sofaen å halvsov. Noen dager er bare verre enn andre... :-)
Snupidupi Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Ikke ha dårli samvittighet du... det e viktig å lytt tel kroppen... æ e nu student hjemmen fra nu... så æ nu hjemme uansett... men grunnen tel at æ e hær og omskoler mæ e jo førr at æ ikke lytta tel kroppen min i utgangspunktet.... å det e typisk kvinnfolk å gå å ha dårli samvittighet... vi e nån tåpskolta sånn sett Ha en strålende dag du også... og alle dåkker andre
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2006 Hei igjen dere!! Godt det ikke bare er meg ;-) får ikke så dårlig samvittighet da:-) typisk kvinnfolk greier ja og få dårlig samvittighet for alt og ingenting- egentlig helt tullete!!!! Slapper i allefall av hjemme i dag, får rydda litt og ordnet i heimen sånn at det blir litt levelig her igjen for en liten stund ;-) jeg klarer liksom ikke slappe av når det ikke ser ut rundt meg heller jeg da, da må jeg rydde litt!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå