Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #1 Del Skrevet 13. oktober 2006 Er det noen som har et godt forslag til mellomnavn til Haakon? Vi har tenkt litt på Haakon Sander, men synes ikke det klinger SÅ godt... Vi har tenkt å bruke Haakon fremfor Håkon fordi jeg har engelske aner, og "å" er fint å unngå i utlandet... Synes dere det blir teit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 13. oktober 2006 #2 Del Skrevet 13. oktober 2006 Haakon Sverre Haakon Edvard Haakon Sivert Haakon Kristoffer Haakon Magnus Haakon Marius Haakon Fredrik Haakon Laurits Haakon Robert Haakon David var mine forslag, noen du likte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #3 Del Skrevet 13. oktober 2006 Takk for mange fine forslag :-) Haakon Magnus er jo fint, men en smule oppbrukt... Likte ellers Haakon Marius godt. Synes det klinger bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #4 Del Skrevet 13. oktober 2006 Haakon Remi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 13. oktober 2006 #5 Del Skrevet 13. oktober 2006 Haakon Elias Haakon Mathias Haakon Alexander Haakon Andreas Haakon Kristoffer Haakon August Haakon Amandus Haakon Leander Haakon Sebastian Haakon Cornelius Haakon Johan Haakon Johannes Haakon Nikolai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #6 Del Skrevet 28. oktober 2006 Gutten min heter Haakon Aleksander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene J Skrevet 3. november 2006 #7 Del Skrevet 3. november 2006 Hei. Synes Haakon er stilig!! Mellomnavn til Haakon...kanskje jeg skriver noe som andre har skrevet.. David Leonard Konrad Ferdinan Martinius Olaves Emile Andres Andreas Bertriam William Edvard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #8 Del Skrevet 14. november 2006 Hva med å bruke Haakon som navn nr. 2? - Ole Haakon eller Jon Haakon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #9 Del Skrevet 16. november 2006 Haakon Olaves synes jeg er pent... Eller Haakon Johannes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pianutten Skrevet 9. desember 2006 #10 Del Skrevet 9. desember 2006 Haakon André er mitt forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå