Gå til innhold

Fredag den 13nde idag! Er du overtroisk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, ikke overtroisk. Er en kloms 365 dager i året, skjer ikke mer uhelle en normalt i dag tipper jeg:)

Da håper jeg fredag 13. blir en lykkedag av dimensjoner for alle dere som skal teste og lage barn i dag:) En hel haug med lykkeønskninger fra meg:)

Må si jeg egentlig ikke bryr meg - her skjer uhellene når som helst ute at det er en ulykkesdag, hehe. Men jeg kan jo skylde på det når jg har ELslim, feber og dritvond hals samtidig da ;o)

Annonse

Ikke overtroisk,selv om jeg er pissredd for spøkelser og andre skrekk-ting! Dagen idag er vel som alle andre,det eneste irriterende er at jeg ikke får sett "fritt vilt" på kino i helga,siden vi skal tilbringe en kjedelig helg hos svigers(bursdagsgreier...) Satser på at kjøreturen dit går smertefritt,ingen ulykker eller noe:-)

Ønsker alle lykke til idag og ønsker dere god helg!

Idag har vi forresten vært gift en hel uke,hi-hi:-)

Gratulere med 2årsdag:) Synes det skulle vært laget en liste a la bryllupsdager for samboere også. Som samboer på 6 året regner jeg med jeg ikke blir gift (vi er VELDIG uenige ang kirke/ikke kirke) og det hadde vært koselig å si feks " i dag har vi sølvsambo" (hmm, hørtes egentlig ekstremt teit ut når jeg så det sånn utenfor hodet mitt).

Det jeg egentlig skulle si: håper dette er dagen det skjer for deg:)

ååå fredag den 13. idag. pleier alltid bety lykke.hihi. måtte fredag den 13.vare for evig.hihi.¨hadde el igår/idag så kanskje d virkelig e en super lykke dag.hmm.spent å se om 2uker. noen andre som har el idag?noen som har testet idag??lykke t alle sammen.

klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...