Gå til innhold

Fredag den 13nde idag! Er du overtroisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må medgi at jeg er litt ekstra forsiktig denne dagen...hehe.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke overtroisk. Er en kloms 365 dager i året, skjer ikke mer uhelle en normalt i dag tipper jeg:)

Da håper jeg fredag 13. blir en lykkedag av dimensjoner for alle dere som skal teste og lage barn i dag:) En hel haug med lykkeønskninger fra meg:)

Skrevet

Jeg er ikke veldig overtroisk nei :)

Og håper ikke d slår ut i dag, for jeg skal til frisøren *hihi*

Men er sikkert lurt av meg med å vente med testinga til i morgen ;)

Skrevet

Må si jeg egentlig ikke bryr meg - her skjer uhellene når som helst ute at det er en ulykkesdag, hehe. Men jeg kan jo skylde på det når jg har ELslim, feber og dritvond hals samtidig da ;o)

Skrevet

Du får la mannen holde på litt da vettu, uten å engasjere deg så mye ;)

*ler*

Skrevet

Ja, eller dra en "i'b dot sick" (sitat fra Friends; syk Monica som ville pule)

:oD

Jeg håper veldig at datoen i dag ikke slår ut på håret ditt, forresten :o)

Skrevet

pokker... må bare ha en 10-20-vakt på jobb først... åhr jeg hater denne dagen allerede!!!

Skrevet

Nei, overhodet ikke.

I dag har samboer og jeg vært sammen i to år! Så dette er en lykkedag! :D

Skrevet

Ikke overtroisk,selv om jeg er pissredd for spøkelser og andre skrekk-ting! Dagen idag er vel som alle andre,det eneste irriterende er at jeg ikke får sett "fritt vilt" på kino i helga,siden vi skal tilbringe en kjedelig helg hos svigers(bursdagsgreier...) Satser på at kjøreturen dit går smertefritt,ingen ulykker eller noe:-)

Ønsker alle lykke til idag og ønsker dere god helg!

Idag har vi forresten vært gift en hel uke,hi-hi:-)

Skrevet

Å kjære vene, blir hardt å hoppe i høyet i kveld da...

Hva er d slags umenneskelig jobb du har da? :)

Skrevet

Gratulere med 2årsdag:) Synes det skulle vært laget en liste a la bryllupsdager for samboere også. Som samboer på 6 året regner jeg med jeg ikke blir gift (vi er VELDIG uenige ang kirke/ikke kirke) og det hadde vært koselig å si feks " i dag har vi sølvsambo" (hmm, hørtes egentlig ekstremt teit ut når jeg så det sånn utenfor hodet mitt).

Det jeg egentlig skulle si: håper dette er dagen det skjer for deg:)

Skrevet

ååå fredag den 13. idag. pleier alltid bety lykke.hihi. måtte fredag den 13.vare for evig.hihi.¨hadde el igår/idag så kanskje d virkelig e en super lykke dag.hmm.spent å se om 2uker. noen andre som har el idag?noen som har testet idag??lykke t alle sammen.

klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...