Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 At jeg vet jeg hadde siste mens 19 sept. , men fjerna hormonspiralen så jeg vet ikke om mensen kommer snart eller når jeg har EL var.. åååå!! Veit jo ikke om vi traff sånn ca, eller når jeg kan teste.. argh! Jaja, om det ikke har skjedd noe til Onsdag får jeg teste meg da..
Nutmeg Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Føles sikkert som en evighet , men det er BARE 5 kjappe dager til onsdag! (et patetisk lite forsøk på å muntre deg litt opp;)
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Hjelper litt da skal kniiipe igjenn så ikke mensen kommer jeg..
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Når fjerna du spiralen? Jeg hadde siste mens 17. sept, fjerna spiralen 22. sept, og kunne iflg legen regne m å ha "normal" EL rundt 1. okt. Så sitter jeg her nå da, og venter på TR og å kunne teste i morgen. Lurer også litt på d her m syklusen nå, håper den ikke er veldig endret :/ Vi får krysse fingrene!
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 Siste mens starta 19 september, og jeg fjerna spiralen 23.september.Det er så spennende!! Tror jeg har hatt alle graviditetstegn man kan ha denna måneden.. Er nokk fordi jeg har kjent veldig godt etter Forbereder meg på å ikke være gravid allerede, men heller bli positivt overaska om noen dager om jeg er det Vi får knipe igjenn så ikke mensen kommer! Lykke til!!
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 Fjerna spiralen 25 september! Så feil på kalenderen
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #7 Skrevet 13. oktober 2006 *ler* Da ligger vi temmelig likt an da Har vært full av symptomer jeg også... Murringer i livmora, eller mer sammentrekninger føles d som Nå har jeg vært småkvalm i 4-5 dager, og d er egentlig d jeg pleier å merke d på... Men så tenker jeg da, at kanskje kroppen reagerer på at spiralen er vekk, og lager masse horomonreaksjoner, hvem vet? Vi finner d ut, snart
attpåklatt!! Skrevet 13. oktober 2006 #8 Skrevet 13. oktober 2006 Hei og god morgen!!!!!!!!! Fjernet spiral den 25 også.... hadde ikke mens før, men en "liten" noen dager etter fjerning!! Så eg vet lite og ingenting her heller... men mannen synes det er helt topp!!!! *ler av han litt* Så vi får se det an litt... spennende er det ihvertfall!! Og ja litt irriterende...
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #9 Skrevet 13. oktober 2006 Er jo helt utrolig at vi er fler som sitter i AKKURAT den situasjonen *ler* Jaja... Hvordan er d m symptomer eller forandringer i kroppen hos dere da?
Nutmeg Skrevet 13. oktober 2006 #10 Skrevet 13. oktober 2006 Ikke helt med i gjengen siden jeg ikke har brukt spiral men piller. Håper det er greit jeg blander meg litt inn.... Tar det kortere tid å "normalisere" kroppen etter spiralbruk enn pillebruk? Sluttet med pillene for 3 mnd siden og er fremdeles på bærtur syklusmessig ( og definitivt humørmessig når TR nærmer seg). Ingen "ordning og reda" her nei.
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #11 Skrevet 13. oktober 2006 Murringer i magen den siste uka (kan jo være mensen) Fryyyyser.. Tørst og ikke minst trett! Føler at puppa har vokst, men jeg ser jo at de ikke har de Har klødd i tankjøtte og.. Som sagt!Kjenner det meste jeg!Eller tvinger meg til å kjenne det
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #12 Skrevet 13. oktober 2006 Mente tankjøttet Vet ikke om det tar lengre tid.. Forskjellig fra person til person trur jeg
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #13 Skrevet 13. oktober 2006 Iflg legen min skulle alt være mer eller mindre normalt bare noen dager etter fjerning av spiralen, pga det eneste som skal normaliseres er livmorslimhinnen, og d går ganske fort Føles i hvertfall som syklusen min er som før, forventer å få svar på d ila helga en gang
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #14 Skrevet 13. oktober 2006 Er d ikke utrolig hva man kan kjenne, bare men kjenner ORDENTLIG etter *hihi*
attpåklatt!! Skrevet 13. oktober 2006 #15 Skrevet 13. oktober 2006 Føler meg nesten som før... merker jo litt at hormonene herjer litt!! Litt raskere med å knurre.... hehe. hvor lang tid det tar er veldig individuelt.. men vi er nok snart gravide alle!!!!! *håpe håpe* Men, eg er ikke kommet så langt at det tid for testing.. skal vente så lenge som mulig!! så sant eg ikke skal på fest.. då må eg jo sjekke først!!
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #16 Skrevet 13. oktober 2006 Horomonene har herjet vilt med meg i hvertfall, og jeg hååååååååper jo... Pliiiiiiiiiiiiiis liksom, la d være en spire
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå