hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Av alle ting, klarte jeg å glemme å teste i dag morges (var stuptrøtt, men trodde alikevel ikke det var mulig å klare å glemme det) Spørsmålet er da: Hvor lenge bør jeg vente med å gå på do nå for at urinen skal være likest mulig morgenurinen.. Skal på bursdag i dag så da kan jeg jo ikke drikke hvis jeg er gravid.. Håper.. Håper… håper..
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Når har du IKM da? har alt å si
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 vel, må løpe på jobb. men hvist du har IKM i løpet av helgen skulle du nok klare å få riktig resultat hvis du venter noen timer. Hva med til etter lunsj? Så lenge det går ann he he. det burde gå bra
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Det som menes med morgenurin er jo at den har stptt i blæra noen timer, å at den ikke er "tynna" sånn ut.. ikke drikk så mye, å vent til i 11 tia, så kan du vell prøve
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2006 Takk.. jeg har IKM i dag eller morgen (litt usikker).. Skla drikke lite, prøve å knipe igjen, og vente lengst mulig.. denne dagen har virkelig vist seg å være fredag den 13. på jobb, men håper ikke det gjør utslag på testen.. jeg krysser fingre for at fredag den 13. er min lykkedag (selv om mye på jobb går til helv.. i dag:-) Tusen takk for hjelpen, jenter og ha en super dag!
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 D der gjorde jeg også en morgen *ler* Men jeg har jo hele tida testet "lenge" før IKM, så d spilte vel ingen rolle. Lykke til da!
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2006 Og da har jeg testet og den viste selvfølgelig negativt.. Pokker heller: går det ikke ann å dra frem en ekstra strek bare for min skyld.. hater CB og alle andre tester... Sånn: måtte bare få det ut..
attpåklatt!! Skrevet 13. oktober 2006 #8 Skrevet 13. oktober 2006 Godt å få det ut ja.. Men alt håp er vel ikke ute... siden du ikke vet om det er i dag elller i morgen du har ikm.. så lenge tr ikke viser seg er det vel håp!! Lykke til videre iallefall...!! *trøsteklem* og en *håpeklem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå