Gå til innhold

Min stakars hylende baby!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er ni måneder og driver med tenner. Hun har fire fra før, og nå ser det ut som om det kommer fire til så å si samtidig.

Hun har "alltid" brukt smokk når hun sover, men nå kniper hun igjen munnen så fort den nærmer seg. Å tvinge smokken i henne er jo hverken går eller vil vi.... Når hun blir lagt ned i senga vrir hun seg som om lakenet brenner og fyker opp i stående så fort hun kan. De fire siste kveldene har siste utveg vært å kjøre bil til hun sovnet.------ Og å kjøre bil igjen når hun våkner om natta. Dette sliter meg fullstendig ut! Og stakars babyen min. Hun har det sikkert værre. Også hun som akkurat hadde blitt et "englebarn" i forhold til legging på kvelden.

De siste par dagene før dette startet var det flere som påpekte hvor "blid og harmonisk" hun virket. Nå er det bare surv, grin, surv. Har prøvd med Dentinox og paracet, men det ser ikke ut til at det har noen særlig effekt.

Har noen av dere gått gjennom noe liknende? Og hvordan var utfallet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om vi har!!!!!!

Min er 5 mnd og fikk sin første tann i begynnelsen av uka. Han har vært helt umulig om natta. Han har ellers vært en engel om natta. Lett å legge (bare å legge han og gå ut, så sovnet han av seg selv) og sovet hele natta avbrutt med mat, men sovnet med en gang han har fått mat.

Vi har vært oppe om natta. Han har hylt som en stukket gris.

I går fikk han sin andre tann. Og etter at den siste brøt ut har han vært tilbake til sitt normale igjen (bank i bordet). Deilig med en natt med søvn igjen. Her hjap ikke dentinox før de brøt igjennom. Paracet hjalp bare for en liten kort tid.

Huff, får håpe disse tennene hennes bryter igjennom snart så dere får sove om natta igjen : )

Du har min store medfølelse!

Skrevet

Åh gud, som å lese om livet mitt for tiden. Minus det med bilkjøringa da, orker ikke kjøre bil midt på natta...

Vet jo såklart ikke hvordan utfallet blir men håper jo det gir seg snart. Før mor havner på psykiatrisk poliklinikk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...