Lystpåentiljeg Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Tenkte jeg skulle sy dåpskjole, siden jeg ikke finner noen jeg liker. Hehe, har ikke funnet nooooen i noen av butikkene jeg har vært i. Kikket litt på nettet, men tja, ikke falt for noen der heller. Vært i den sybutikken som er her i byen, men de hadde ikke mønster. Hehe, men hun skrøt fælt av sydamen de hadde da - akkurat som om det hjalp noe særlig.
2011ee Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Skal bruke den dattera mi brukte... Svigermor sydde og heklet dåpkjole til henne da hun ble født, kjempe fin:) Så denne skal gå i arv!
kiara85*snartmammatil2* Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 jeg skal bruke den som mormor sydde når den eldste broren min ble døpt og som har gått i arv etter det... den siste som brukte den var niesa mi..
Snupidupi Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Ska smisk med søskenbarnet mitt og hør om vi får lån dåpskjolen demmers som vi lånt tel frøkna Tanta mi har hekkla den og den e kjæmpe fin
Lystpåentiljeg Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2006 Kan desverre verken hekle eller strikke særlig bra, så må bli søm her. Hm, da får jeg lete videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå