Gå til innhold

Heihei kirsty:D Ikke lagt deg enda?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, ikke enda :-) Sitter her og småkniser og rister på hodet. Er så mye rart her inne... :-) Du da vennen? Hvordan går det med deg? Ser at du har blitt hakkekylling her i det siste... av folk som ikke kjenner deg... jaja, vi som har vært her litt kjenner hverandre litt bedre og tar ting fra hverandre bedre...

Ja..jeg begynner å bli litt lei jeg nå må jeg si..........har vært flink i kveld da..men om dette skal fortsette trekker jeg meg tilbake...:) for jeg trenger ikke dette i tillegg til det med pappa....Men jeg får vel heve meg over d og ikke la meg terge....ser jo hva de ønsker....

Og du kråkebolla..ikke kommenter dette værsåsnill.

:) Over til deg kirsty...Det går bedre nå enn før heldigivis:) Tror jeg ihvertfall...Legene har ikke tatt pappa seriøst...d bekymrer meg..skal allerede ut i 50 % stilling i jobben..så skal jeg vel ringe legen hans jeg tror jeg....må gjøre noe....for dette går ikke...

Enn med deg?

Prøver virkelig ikke å kverulere ...... jeg har det ikke så lett for tiden jeg kråka....så dette ble litt mye for meg...........rett og slett:(

Men fint du sier det ihvertfall

Natta til deg og...

Annonse

Det var godt å høre kråkebolla :-) God natt til deg også :-)

Sussa: Ja ring de og snakk med de. Ëller be om å få en time så du kan gå dit og snakke med de. Håper du når frem, er ikke alle leger som er like flinke til å lytte, men er verdt et forsøk absolutt. Er også bra for din egen del å vite at du ihvertfall prøvde. men når det er sagt så kan det like gjerne hende at de lytter til deg :-)

Jeg sitter og venter på at tanta skal stikke. Gleder meg til å begynne prøvinga, for nå har jeg lyst på sex!

:) Ja må vel d da...

Håper tanta di forsvinner snart da!!! kjedlig med henne på besøk..ingenting som er som d skal da..hehe...glad jeg er ferdig med henne denne mnd..men hun kommer nok igjen tenker jeg...

nei et halvt år er en stund. De fleste her blir jo gravide etter 2-3pp, det er det som er gjennomsnittet...og vi andre vi slår røtter her :-)

Jaja...nå må jeg legge meg vennen! Skal opp tiiiiiiiiiiidlig imorra...sukk...jaja, fredag!

God natt!!

Annonse

:) jaja..men jeg klare aldri over det lille halve året mitt:) kan kanksje klage litt om noen mnd..hehe...

:) Håper jeg og du går over til 1 tri snart..men du får gå først;) hihi

NATTAklem til deg da snuppa! og takk for at dere gode kloke damer finnes her på bim!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...