Yo&La+spire Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Ja, det er meg! Var på UL idag (uke 18) og alt var kjempefint og JM kunne ikke se at det var noe galt med den lille i det hele tatt! Og eg som hadde bekymra meg litt....er jo første gang, så....Ble bare så utrolig gla:D Og JM var kjempekoselig og forklarte alt underveis og svarte på alle spørsmåla til meg og venninna mi (som var med). Og så sa hun at det mest sannsynlig blir ei jente:) Ikke at det spiller sååå stor rolle, men eg hadde håpa litt på det:) Og hun var veldig aktiv. Og så fikk eg med masse fine bilder. Og for liksom å toppe dagen, får eg mail av kjæresten min som sier at eg kommer til å bli den beste mamman i hele verden:) Er det rart eg er glad?! Håper alle får en like fin UL opplevelse som meg:)
Mona + kid Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Absolutt ikke rart at du er glad, nei! Koselig med mange UL-bilder!
Bellen Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har aldri vært så nervøs som da vi skulle til UL! Begynte å innbille meg at jeg egentlig ikke var gravid, jeg hadde bare spist masse sjokolade..... Det er en utrolig deilig følelse å få vite at det faktisk er en liten en inni der, og at alt er som det skal:) Gratulerer med ei lita jente!
Yo&La+spire Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2006 Takktakk....hadde det litt på samme måten før eg gikk inn da....selv om eg har vert på tidligere UL tenkte eg at det var jo en mulighet for at hele sykehuset bare hadde lurt meg sist:) Hehe....og først turde eg ikke se, så da JM spurte om eg såg bra, sa eg som sant var at "eg ser ingenting for eg har øynene lukket".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå