Amy 06 blir storesøster:) Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 noen som har noen gode råd mot forkjølelse????? 8 dager til termin og blitt skikkelig syk....
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Rigg deg til i sofaen, en gooood kopp te, litt nese spray og masse kjærlighet ;o)))) God bedring
pastasalat Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Hei, så kjedelig! Drikk masse i hvert fall, både vann, te og kanskje varm solbærtoddy: Jeg lager den med solbærsaft, presset appelsin eller sitron og honning. det lindrer halsen godt. Hvil kroppen når du føler for det er også viktig. Kjøp (eller få noen andre til å kjøpe) et blad du kan kose deg med eller les en bok? Kjøp mykt snytepapir så ikke nesen blir så sår og rød. Og husk å ikke fryse på bena, ta på tøfler eller ullsokker (oj...nå høres jeg ut som min mor... God bedring og klem til deg:-)
m vestfold Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Uff, føler med deg. Jeg har begynnende symptomer på forkjølelse, men det har roet seg litt. Slapp av og spar krefter. Håper babyen venter noen dager slik at du er helt "fitt for fight" igjen når den kommer. Dessuten kan du vente litt med å føde, for jeg har ikke født ennå ( dårlig unnskylding). Kanskej vi treffes på sykehuset om noen dager, husker jeg ikke feil er du fra Vestfold. Lykke til og kom til krefter igjen. Stor klem fra
Amy 06 blir storesøster:) Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2006 heisann m vestfold.. joda er fra andebu jeg,,pleier å møtes på cafe m:) var hos lege i dag og fikk pencilin... er visst bronkitt så kan skje jeg hoster henne ut.. hehe..
Dibber Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 har akkurat vært syk selv, er ikke helt frisk ennå, men jeg hoster ikke så forferdelig lenger. Tenkte med gru på hvis fødselen skulle starte... Men jeg fikk et supert tips fra Bula. Kok opp 5 dl vann og ha i 2 ss timian. Trekk dette en stund. Ha i honning eller sukker. Hjelper mot forkjølelse. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå