Gå til innhold

Ny hyggelig tråd....:) Hva skal dere i helga da?

Anbefalte innlegg

:) som sagt...kino her...og slappe av.....Blir deilig...kanksje en tur på byen el....skal vel være mye til pappa tenker jeg....Det går litt bedre med han nå..ikke like redd for at han skal velge å avslutte det hele lenger..takke gud......Har vært helt utafor og kjempredd i d siste:S

Klem

Fortsetter under...

ja...som jeg også sa i stad da...hehe...så skal jeg drukne meg i alkohyler...haha...neida skal ikke det...skal vel egentlig ikke så mye som sniffe på korka en gang...

Blir en rolig helg igjen...skal ta med jenta på ridning på lørdag....ellers så skal jeg sette opp ei real ønskeliste til sambo ....hahahah! han må jo ha det svart på hvitt hva jeg ønsker meg til bursdagen min...sånn at jeg er sikker på at han ikke glemmer....haha..neida....

Annonse

Det var godt å høre:)

Det er ikke lett når man står som den nærmeste å ser at den som man er så glad i føler at alt er sort rundt en..får håpe det bare går en vei med faren din nå..den rette:)

Kanskje så får du slappa mer av,å da kanskje spiren din kommer å:)

:) hehehe....nei vi får se..vet ikke om jeg er i humør til å drikke...vi får se:) Hørtes kos ut med ridning da..savner litt å være instruktør jeg ja...blir vel å ta opp ridningen når jeg har fått litt større unger tenker jeg:) hihi...

:) Håper du får d du ønsker deg da:D

Annonse

:) det var poenget:) hihi.....selv om d kanksje slår litt feil til tider...

Takk for det med pappa:) Er veldig mange hyggelige damer her inne som har støttet meg masse..d hjelper på!

Må virkelig kose deg du og:) legger alle seg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...