Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Har så lyst å snakke med noen som opplevd det samme som oss... Å få barn med tarm-atresi... Noen som vet hvor jeg kan få til det???
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Hos meg:) Min lille hadde tarm-atresi. Er det "kun" det med din lille, eller noen slags sykdom i tillegg? Høres kanskje ut som et rart spørsmål, men du skjønner nok hva jeg mener. Kanskje vi kan maile litt etterhvert?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Hei! Jeg vil gjerne "prate" via mail... Her er msn adressen min: [email protected] (to understreker) Så kan jeg svare deg på det spm der:o)
prinsessemamma`n Skrevet 14. oktober 2006 #4 Skrevet 14. oktober 2006 Heisann... Lurer faktisk bare på hva tarm- atresi er jeg?? Har en datter selv som var født med probelemer med tarmen, men aldri fått noe navn på det.....
Augustspire<3 Skrevet 14. oktober 2006 #5 Skrevet 14. oktober 2006 Viser til dette innlegget jeg har skervet før... http://www.dinbaby.com/forum/thread/5698208
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå