tomat15 Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 For fjerde kvelden på rad har gutten vår på 5 mnd. våknet med et vræl. Vi bader, tar på pysj, mater han og legger han. Alt foregår rolig og fredelig og ganske koselig. Han sover i nesten presis en time før han våkner med et vræl. Den første kvelden dette skjedde var han hos moren min, hun fikk ikke roet han og han skrek til han ble hentet 45 min senere. Da sovnet han av utmattelse. Kvelden etter hadde jeg lagt han og dro til fysioterapaut. Jeg kommer da hjem til en baby som hyler, og har gjort dette i nesten en time. Fra jeg gikk ut døra og til jeg kom tilbake. Han hadde sovet en time når jeg dro. I går og i dag skjedde det samme. Han våknet etter en time og hylte. Jeg fikk roet han rimelig raskt, men synes dette er en merkelig utvikling. Han rapet når jeg tok han opp i stad da han hylte. Lurer på om det er magen som plager han siden vi har begynt med grøt. Det er likevel to uker siden vi innførte grøt og han har kun vært "rar" i fire dager.. Er det noen som har lyst til å hjelpe meg med å synse litt rundt dette?
turbogutt Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Kan ikke hjelpe deg desverre... men lurer på det samme faktisk.. Dette skjedde meg også, men bare i dag da, så vet ikke om det er noe lille gutt på 4 mnd har begynt med. Det skjedde på en av dag sovingene hans, hadde sovet , som du også nevnte, ganske nøyaktig en time, og våknet med et vræl..... Og det skjedde igjen når vi skulle legge han i kveld. Ble mye tull, men han sovnet til slutt:) Jeg bare ammer han, så tviler på at det kan være magevondt, men han holder på å få tenner, så kan jo han noe med det å gjøre..???
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Høres veldig ut som tenner ja. Har akkurat vært igjennom det med min på 5 mnd. Han fikk 2 tenner denne uken. Han også våknet opp med et vræl. Skreik som en stukket gris og var vanskelig å roe ned igjen. Sjekk gommen og se om du ser noe : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå