Gå til innhold

Privat tråd mellom meg og alle andre her inne på forumet "ROPER" på alle hyggelig mennesker:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ÅÅååhhhhh.....*Kjøper stoooor bøtte med popcorn å flasher med vippa mens jeg spør: Får jeg bli med?*:)

Jeg skal jobbe hele lørdag,men kommer hjem til familie kos med sambo å ungene da:)

;) seff kan du være med..kan holde søstra mi med selskap du;) tihi..for hun blir litt 5 hjulet på vogna i morgen..hehe..neida..tuller bare...blir så koslig atte...

Glad jeg ikke skal jobbe i helgen ja..nok å gjøre ...masse oppgaver...

Annonse

Drikking er veldig lov d..når man vet at man ikke er gravid....og sex har vel aldri vært fyfy...så .....:)

Vet dere..i kveld kan ingen terge meg....:) hehe

jeg skal også drikke....haha...drikke meg over til 20 pp skal jeg gjøre...må jo drukne mine sorger...å når jeg har gjort det så skal jeg angripe sambo....han skal da få så det suser etter....moahahaha

Annonse

:) Det er bra vennen:) hehehe...skal drikke meg over i 4pp jeg...og laaangt inni min 6 mnd:)

hehe....gleder meg til masse deilig sex..skal prøve å unngå pliktsexen denne mnd:)

Herregud du fader i det høye...

Er det mulig... NOEN oppsøker jo linken - men som IRRITERER vettet av seg fordi noen prater og har det kjekt...

Ja ja - de med dårlig humør - får pleie humøret godt - så har de det lenge

Fnis fnis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...