Gå til innhold

April: Vi har fått en "Lille-hjelper"!

Anbefalte innlegg

Småen er så søt. Han blir veldig stolt hvis vi skryter av ham, og da vil han gjøre det han får skryt av mye mer. Dessuten skjønner han en del av hva vi sier nå. Så nå elsker han å få være vår lille hjelpende hånd i huset. F.eks. så tar han ett og ett plagg ut av oppvaskmaskinen, og gir til meg så jeg kan henge opp. Han hjelper å dekke bordet (bare gryteunderlag og bestikk og sånt som han legger på feil sted på bordet, men det hjelper faktisk). Og er løpegutt (Jeg kan gi ham mobilen til mannen min og si: "Kan du gi den til Pappa?" Så løper han stolt av gårde, og stråler når Pappa skryter av ham).

Tenk så store de er blitt, disse små babyene våre!

Fortsetter under...

Ja, ikke sant tiden går fort!! Utrolig hvor mye de forstår allerede! Snuppa her elsker å hjelpe mamma med klesvasken. Putter klærne i maskina og tar de våte ut igjen.. :) Så fornøyd... Henter skoene sine når vi skal ut og legger luen på plassen sin når vi kommer inn..

Tror også vi har fått verdens mest tålmodige unge..hehe.. Var på tur i byen her en dag, og snuppa satt i vogna eller i stolen på kafe i 5,5 time i strekk!! Uten å klage! Kanskje fordi det var så mye spennende å se på..hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...