Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 for det, men føler meg desperat etter å få babyen ut. Blir rett og slett misunnelige på de som føder før meg og klarer ikke motivere meg til å gå en dag til gravid. Hver dag er en kamp føler jeg. Er så utrolig sliten!! Vil bare ha babyen ut!!!!!!! Takk for at du leste mitt sutrete/fortvilte innlegg!
kozemamma*nå 2 barnsmor* Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 sender gode varme mamma klemmer.mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm til det lille venn og en til mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ..
*Vi blir 5* Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 hehe..er lov å sutre litt..tror de fleste her inne er i samme båt som deg,jaffal visse dager,prøv å fokuser på litt andre ting. Jeg begynte å lage hjemmeside,syns det var litt artig da..kanskje du har det,men hvis ikke det,kanskje noe ant du kunne ha funnet på..bare sånn for å få tankene over på noe annet..Lykke til!! =)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 takk trengte de "klemmene" kozemamma Lurer på om jeg rett og slett på ta BIM-pause. Blir så opphengt i å lese her om alle som har født å har rier. Selv har jeg ca to uker igjen og kjenner ikke en dritt. Ikke rart jeg blir fortvilet.. HI
Videlivi Skrevet 12. oktober 2006 #5 Skrevet 12. oktober 2006 Det kommer nok, jeg har en uke igjen, og har hatt enkelte rier i denne uka, men som jordmoren min sa, det kan hende det stopper opp, og at barnet ikke vil fødes før langt etter termin =) Den vil vel ut før du aner ordet av det =) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå