Gå til innhold

kan ikke noe

Anbefalte innlegg

Skrevet

for det, men føler meg desperat etter å få babyen ut. Blir rett og slett misunnelige på de som føder før meg og klarer ikke motivere meg til å gå en dag til gravid. Hver dag er en kamp føler jeg. Er så utrolig sliten!! Vil bare ha babyen ut!!!!!!!

Takk for at du leste mitt sutrete/fortvilte innlegg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sender gode varme mamma klemmer.mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm til det lille venn og en til mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ..

Skrevet

hehe..er lov å sutre litt..tror de fleste her inne er i samme båt som deg,jaffal visse dager,prøv å fokuser på litt andre ting. Jeg begynte å lage hjemmeside,syns det var litt artig da..kanskje du har det,men hvis ikke det,kanskje noe ant du kunne ha funnet på..bare sånn for å få tankene over på noe annet..Lykke til!! =)

Skrevet

takk trengte de "klemmene" kozemamma :) Lurer på om jeg rett og slett på ta BIM-pause. Blir så opphengt i å lese her om alle som har født å har rier. Selv har jeg ca to uker igjen og kjenner ikke en dritt. Ikke rart jeg blir fortvilet..

HI

Skrevet

Det kommer nok, jeg har en uke igjen, og har hatt enkelte rier i denne uka, men som jordmoren min sa, det kan hende det stopper opp, og at barnet ikke vil fødes før langt etter termin =)

Den vil vel ut før du aner ordet av det =) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...