Lystpåentiljeg Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Hvilken jordmor går du hos? Kikket på oversikten over hvor ofte man går til kontroll, og ser at du går hver 14. dag frem til uke 36, og så hver uke. Jeg går 1 gang i mnd frem t uke 36, etter det tror jeg det er hver 14. dag.
Vifikkiaugust Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Sniker inn et innlegg her jeg.. Jeg bor også i Larvik og går nå til kontroll hver 14. dag, annenhver lege og jordmor. Jordmora mi heter Johna. Bor du i Larvik også?
Larviksjenta. nr4? Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 jeg går til tone Kalve Bakken som holder til sammen med gynekologene tore Lunde og Ebbe Grønvold. beste jordmora i verden, hun ser på ultralyd hver gang for å telle hjerteslaga, så for ofte kikket på lille jenta ja.. Også er hun sååå omsorgsfull. hvem går du til da??
Lystpåentiljeg Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg går også hos Tone, men har desverre ikke det samme inntrykket som deg. Har vært to ganger hos henne, og en gang hos sommervikaren. Var der i august, og skal dit igjen i november. "Problemet" er at hun aldri har tid til å "prate" liksom. Er bare blodtrykk, urin, de vanlige målingene og så må man fly ut døren igjen. Håper hun har tid til å prate om fødsel neste gang jeg skal dit, da er det bare 4 uker til termin, gulp!
Vifikkiaugust Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 Anbefaler deg å ta kontakt med Johna (Olaussen) jeg. Hun tar seg god tid og svarer skikkelig på det man lurer på. Hun holder bl.a. til på Familisenteret bak sykehuset. Jeg er kjempefornøyd med henne.
Larviksjenta. nr4? Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 åj, det var synd at du føler det sånn hos hun.. Gikk hos hun sist og jeg og bare gledet meg til å få gå til hun igjen.. Har stikk motsatt oppfatning som deg ja, Får alltid svar på det jeg lurer på, hvs jeg er noe som helst bekymra for noe får jeg komme ned på dagen og hun sjekker at alt er bra, og spør alltid nest gang om det ble bedre osv.. Rart åssen en person kan gi en så forskjellig oppfatning hos noen..Har ei venninne som gikk der i fjor og hun savner å gå til henne nå etter at hun har født.. Hvor mange uker er du på vei? er du der sjeldnere enn meg?? Hvor i larvik bor du forresten?! klem
Mille-77 Skrevet 13. oktober 2006 #7 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg hørte veldig skryt om henne på forhånd, derfor jeg valgte å ringe henne, men det er alltid så hektisk, blir aldri noe tid til å snakke om "hvordan man har det" liksom, hehe, kanskje jeg som har litt høye krav Ja, det er rart det med inntrykket en får av noen, hører mange skryter - mens noen føler at hun er litt sånn "kort". Jeg er 30+4 idag, går innmari fort! Leste et innlegg på skravlesiden nå, om ei som hadde 5min mellom riene, hehe, og fikk helt klump i halsen (venter min første). Går fort mot termin synes jeg!
Larviksjenta. nr4? Skrevet 13. oktober 2006 #8 Skrevet 13. oktober 2006 Hun har liksom alltid så tid til meg, spør og prater om alt mulig.. kansje jeg som babler i vei om alt mulig og hun må svare også da. hehe.. Ja satt å tenkte istad, under 2 mnd igjen, å det skal bli deilig å bli ferdig.. samboeren min derimot han synes et begynner å gå for fort og lurt på om ikke jeg kunne knipe igjen til februar mars. hehe.. Hvem dato har du termin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå