Gå til innhold

Noen med erfaring med pergotime?


mamamia

Anbefalte innlegg

Min Gyn vil sette meg på pergotime da det viser seg på blodprøve at jeg ikke har hatt el. Hva kan jeg forvente av evt. bivirkninger/virkninger etc? Vil gjerne ha mange svar og hsitorier...

 

Håpefull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg gikk på fire enkle pergokurer uten pause før det klaffet for oss. Bivirknngene jeg fikk var vel de samme som kjennetegner at en er gravid, så en blir litt "lurt", hadde veldig vondt i puppene husker jeg iallefall. Jeg hadde forressten heller ikke el av megselv, og fikk el alle gangene jeg gikk på pergo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det fine svaret ditt. Jeg håper på fleres erfaringer, da jeg er veeeeeldig skeptisk og engstelig på å gå i gang med en slik kur, da jeg har hørt så mye om bivirkninger som; depresjoer etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på 5 pergo-kurer (2 doble og 3 enkle), men ble ikke gravid... Få bivirkninger, så sånn sett gikk det greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gikk på dette i ett år før vi blei på vei med første mann,hadde ingen bivirkninger annet en en stødi syklus for første gang på mange år.

ho e nu 4 og nu vokser det på ny der inne helt uten hjelp jippi.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gikk på 6 enkle kurer med pergotime før spiren satt, men jeg fikk EL etter 2 kurer!! Jeg merket at jeg ble litt øm i puppene, spesiellt brystvortene, fikk litt hetebølger og ble litt mer emosjonell i noen dager... men det var ikke så farlig og absolutt verdt det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har blitt gravid med pergo to ganger tidligere - en sa og en fantastsik flott unge på snart to. Går på ny runde nå. Går på dobbel dose da det er det som skal til for meg. Lite bivirkninger - merka kun brystspreng og omgivelsene merka typisk pms-suring. Men vel verdt det!

Jeg har ingen betenkninger på å ta en ny runde med pergo - gled deg til resultatet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til meg så klaffet det med den tripple pergo kuren.Så nå sitter den godt fast..er 12+1 i dag.

Husker jeg fikk hetekopper,var vedlig mye trøtt,den del kviser mer og ømme bryster.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så glad for alle tilbakemeldingene. Basert på deres erfaringer virker det jo som vi bare skal glede oss og hoppe i det! Tusen takk! Hører fortsatt gjerne fra fler... :)

 

Ivrig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...