Gå til innhold

økonomien deres

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye får dere i samlede inntekter pr. måned og hvor mange barn har dere?

det er ikke for å snoke i andres økonomi, men jeg vurderer sterkt å ha enebarn pga økonomi, noe mannen min er uenig i, vil sammenligne litt.

Det er selvfølgelig lov å være anonym nå:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri måttet tenke på pengene, men har bare ett barn.

Gjelder å bo "billig" slik at de faste utgiftene ikke er så altfor store.

Skrevet

Ja, du ser jo hva vi bruker pengene våre på her inne.....kjøper barneklær på nett:-)

Vet ikke om det gjør store økonomiske utslag om man har et eller to barn jeg, men klarer liksom ikke å se at man velger å ikke få barn man ønsker seg pga økonomi...

Så hør på mannen din du.-)

Skrevet

det koster det du vil ha det til selv........... veldig kjekt å få to barn av samme kjønn, eller ha noen veninner å arve tøy etter.....

jeg og en veninne har en avtale...hun har gutt, jeg jente...dersom vi får "motsatt" kjønn neste gang bytter vi garderober....da slipper vi jo å kjøpe alt nytt...noe er jo pent og kan brukes om igjen.....sånn som dresser, jakker og tøy som er pent brukt.....

Skrevet

Har foreløpig bare ett barn. Jeg er i perm nå (80% lønn) og har ca 16000 utbetalt, mannen min jobber deltid og har ca 8-9000 utbetalt avhengig av antall timer. I tillegg kommer barnetrygda på 970 kroner. Vi klarer oss fint (bor i Oslo).

Har i grunnen ikke tenkt på økonomien som noe hinder for å få flere barn (men så regner vi jo med å få høyere inntekter etterhvert når mannen min begynner å jobbe mer, så vi har jo litt å gå på).

Hvor mye har dere da HI? (Syns det er høflig å svare selv også jeg når man spør om sånn ;-) )

Skrevet

jeg hadde ike jobb da jeg ble gravid,fikk penger fra sosialen. nå som vi har fått barn sammen har jeg vist ikke krav på noe derfra. så vi har en inntekt. vi er to voksene,en baby og en gutt som er bare min fra tidligere. gubben har vel utbetalt 14tusen i mnd. vi har huslån,bil lån. og andre faste ting å betale. klarer oss egentlig akkurat ikke vi da.. sliter hver mnd.

Skrevet

Har lite eller ikkenoe poenger igjen hver mnd vi også

UTgifter: 18000

INNtekter: 26000+11000=37000

Skrevet

3 barn, jeg omskolerer meg med 66% av lønna mi, mannen min har god jobb med ok betalt ( litt bedre enn ei lærerlønn). Vi bruker det vi har, og klart det blir dyrt med tre par gore tex sko, tre reimatec dresser og andre ting (aktiviteter o.l) Men vi klager ikke og er veldig takknemlig for det livet vi har!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...