Gå til innhold

Vær så snill å se meg, er i min 18 pp..

Anbefalte innlegg

Du får ha en fortsatt fin kveld og en god natt!!

Kanskje du kan tenke litt på meg igjen når du får tid, har så lyst til at du skal se om du kan føle hvor mange barn jeg kommer til å få.

natta klem

Fortsetter under...

Hi..hi.. kanskje jeg får viljen min likevel da.. Mannen sa stopp etter to, jeg ville ha fire, så nå har vi inngått kompropi og blitt enig om tre..

Men bilen er i boks, har akkurat kjøpt syv-seters, så nå mangler det bare å fylle den..

Håper du ser riktig, jeg elsker barn og tar gjerne på meg en stor-familie!

Klem

Et lite dytt, senga roper..

Håper alt står bra til med deg!

Blir jo så jeg tenker litt på deg, håper at det klaffer snart for deg så du slipper å vente så mye lengre! La kort på deg i dag tidlig, de var ganske tydelig på en ting. Du må slutte å tenke så mye, kortene ba deg være tålmodig og å prøve å slappe av, er ganske sikker på at det er baby-lagingen de sikter til.. Og at du har minst en stor og fin hendelse i vente i den næreste familien i løpet av de neste 2-4 månedene. Håper noe av det jeg så i kortene stemte, for da har du noe å se frem til i all denne tenkingen din.

Jeg har en litt sånn gitt opp følelse for tiden, sikker fordi jeg er så sliten og lei, akkurat blitt ferdig med mensen nå og jeg vet at det ikke blir noen el denne mnd heller, det er så lenge til neste mens, skal til legen rett etter neste mens. Utålmodig!

Litt sånn trist følelse i magen nå..

Huff! Her sitter jeg og skal liksom muntre deg opp litt så kommer jeg med mitt tull å prakker det på deg.

Skal krype ned under dyna jeg nå.

Ha en fortsatt fin kveld vennen!!

Klem

God morgen, har sittet å surfet litt rundt her, lest gamle og nye innlegg, leste blandt annet et innlegg du skrev på Blir gravid, hadde svart på det og, men med en hjerne som en gull-fisk så er det ikke lett..

Du skal jo bli tante snart!! Og det til to, da er det ikke rart at du har noe gledelig i vente i løpet av de nærmeste mnd, så spennende! Går det bra med de gravide søstrene dine?

Håper inderlig det klaffer for deg og snart vennen!

Annonse

hei:)

alt er bra med meg,,har bare vært mye på jobben og mye skriving her inne,,så jeg har tatt det litt med ro.

ja jeg skal bli tante om 2 og 3 mnd,,så det stemmer det du sier om at det skal skje noe gledelig de neste mnd..håper bare at jeg blir gravid snart.

er alt bra med deg da?

klem

Så godt å høre fra deg igjen, ble litt bekymret for deg!

Her ligger hele huset i oppkast, barna er heldigvis mye bedre nå. Absolutt ikke min favoritt sykdom..

Forstår at savnet etter egen stor-mage er stort, spesielt når du ser søstrene dine vokse slik. Håper inderlig det klaffer for deg snart!

Ta godt vare på deg selv, synes det er bra du har bort prioritert å være her inne nå mens du har hatt det travelt.

Går det bra med deg?

Ta vare på deg selv vennen!

klem

Tenker sånn på deg for tiden vennen, har en følelse av at du ikke har det så bra? Har du lyst til å begynne å sende mail istede?

Bare gi meg beskjed så kan jeg legge ut epost adressen min på denne linken, så slipper du å legge ut din.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...