Gå til innhold

Hvor høyt opp går livmoren deres?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

eg er 14+2 sånn som eg kjenner det er livmora mi 6-8 cm under navlen. veit ikkje ka som er normalt men reknar med at alt er i orden, var til jordmor denne veka og fekk høyre hjerteslagenen til den lille :-))

kansje du skal ha to??? :-))

Tror og min går opp til navlen. Er 15+2, men syns det er vanskelig å vite om det er den jeg kjenner. Men magen er stor den...

Verken JM eller lege har kjent på magen, så jeg vet ikke.

Får vel høre når jeg skal i UL engang:)

Jeg håper virkelig ikke det er to, for da blir det litt vel mer travelt enn planlagt. :-) Jeg har tre gutter fra før i alderen 2-5 år, så det blir travelt nok med en baby. he-he Vi hørte iallefall bare en hjertelyd når jeg var på kontroll i uke 12. Skal på UL den femtende, så det blir jo spennende.

Jeg er 15 uker i dag og jeg kjenner at livmoren går opp til navlen ca. Har ikke hatt mage i det hele tatt og har nesten vært litt bekymret. Plutselig en dag var magen liksom der. Merker liksom at navlen allerede begynner å komme på yttersiden....he he. Synes ikke jeg har vært så tidlig før. (har født to barn tidligere).

Annonse

Det lurer jeg også på??? Hadde ingen anelse på hvor den var trudde den var langt nede i bekkenet jeg... Men min er visst nå 20 cm på fundusmålene. Er 15+5 idag men ikke så rart da venter jo to. Målte den hos jm på fredag..Fikk også høre hjertelyden på begge :) Åå gleder meg til neste Ul jeg...

Jeg greier ikke å finne ut hvor livmora er sjøl, så jeg har lurt en del på hvor den er. Men i dag var jeg hos jordmora, og ho fant ut at den hadde vokst helt opp til navelen! Jeg er 14+6. Vi hørte hjertelyden også, det var vidunderlig å endelig høre et bevis på at det er noen der inne. Den var veldig hjertelig, lilleknerten min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...