Gå til innhold

Hvor høyt opp går livmoren deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i uke 14 og når jeg ligger på ryggen så går livmoren opp til ca 1 cm under navlen. Er dette høyt, eller vanlig?

Skrevet

eg er 14+2 sånn som eg kjenner det er livmora mi 6-8 cm under navlen. veit ikkje ka som er normalt men reknar med at alt er i orden, var til jordmor denne veka og fekk høyre hjerteslagenen til den lille :-))

kansje du skal ha to??? :-))

Skrevet

Tror og min går opp til navlen. Er 15+2, men syns det er vanskelig å vite om det er den jeg kjenner. Men magen er stor den...

Verken JM eller lege har kjent på magen, så jeg vet ikke.

Får vel høre når jeg skal i UL engang:)

Skrevet

Jeg håper virkelig ikke det er to, for da blir det litt vel mer travelt enn planlagt. :-) Jeg har tre gutter fra før i alderen 2-5 år, så det blir travelt nok med en baby. he-he Vi hørte iallefall bare en hjertelyd når jeg var på kontroll i uke 12. Skal på UL den femtende, så det blir jo spennende.

Skrevet

Jeg er 15 uker i dag og jeg kjenner at livmoren går opp til navlen ca. Har ikke hatt mage i det hele tatt og har nesten vært litt bekymret. Plutselig en dag var magen liksom der. Merker liksom at navlen allerede begynner å komme på yttersiden....he he. Synes ikke jeg har vært så tidlig før. (har født to barn tidligere).

Skrevet

Unnskyld meg, men hovrdan i huleste greier dere å kjenne hvor langt livmoren går opp??

Skrevet

Det lurer jeg også på??? Hadde ingen anelse på hvor den var trudde den var langt nede i bekkenet jeg... Men min er visst nå 20 cm på fundusmålene. Er 15+5 idag men ikke så rart da venter jo to. Målte den hos jm på fredag..Fikk også høre hjertelyden på begge :) Åå gleder meg til neste Ul jeg...

Skrevet

På meg er det enkelt å kjenne kor livmora ligger, er berre å trykke litt på magen så finn eg den, er enklast om morningen syns eg.

Skrevet

Jeg greier ikke å finne ut hvor livmora er sjøl, så jeg har lurt en del på hvor den er. Men i dag var jeg hos jordmora, og ho fant ut at den hadde vokst helt opp til navelen! Jeg er 14+6. Vi hørte hjertelyden også, det var vidunderlig å endelig høre et bevis på at det er noen der inne. Den var veldig hjertelig, lilleknerten min.

Skrevet

Skaff deg en orgasme så kjenner du det nok etterpå!! ;) hihi *rødme*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...