Gå til innhold

Teller ned her hvor mange dager har dere igjen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

77 dager igjen til termin og fødselsangsten blir ikke akkurat mindre med dagene som går...........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

61 dager igjen......lurer på om jeg kommer til å overleve i 2 mnd til.syns det begynner å bli tungt.

Skrevet

ja jeg har nå for fullt begynt å "skjønne " at jeg er gravid og at det ikke er lenge igjen........tung i kroppen...kramper i leggene....vondt i "lysken" når jeg prøver å jogge .så det kan jeg bare glemme...får prøve å gå litt lengre turer .....

Skrevet

54 daga igjen.. syns d egentlig går kjæmpebra!

Den første tida va verst.. har godtatt at bekkensmertan e dær og må bare ta livet med ro.. ska klare dettan heilt fint!!

:)

Skrevet

60 dager til jeg blir lagt inn på Riksen :))))

Det går fort nå :)))

Skrevet

50 dager igjen, juhuuuuu!! Gleder meg veldig nå! Bare å få den fødselen unna så vi kan komme hjem med det lille nurket vårt og kose oss i jula! :-D

Skrevet

Jeg har 67 dager igjen jeg.... leeeeeenge syns jeg!!!!

Skrevet

teller ikke ned selv.. har jo BIM som gjør det for meg, hehe.. 74 dager i dag.. gleder meg syyykt.. skal begynne å sette i stand barnerommet nå i helg :)

Skrevet

60 Dager igjen til terminen...:) Jippppiii:-)

Skrevet

bare 51daga igjen hær... *lettere angst*

Skrevet

65 dager her!

Har akkurat bedt samboeren ta over litt for meg, ble helt stinn av frokosten og nå truer han med å spise opp sjokoladen han kjøpte til meg igår fordi jeg ikke har åpnet den enda!!

Skrevet

56 dager igjen her.. Men gjør ingenting om hun kommer 14 dager før. hehe

Skrevet

50 dager igjen, bare 10 dager til jeg er høygravid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...