Gå til innhold

Juni: Flere fra Oslo med jentebaby...


JENTE06 / GUTT09

Anbefalte innlegg

som kunne tenke seg å møte andre med jentebaby? :-) Jeg kom i en barselgruppe med mange eldre mammaer og bare guttebabyer, og kunne heller tenke meg å komme i kontakt med noen jevnaldrende jentebaby-mammaer. Noen som er interessert? Jeg er 27 år og bor på Sofienberg. Min lille stjerne er i dag 4 mnd og 2 dager :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan godt tenke meg å treffe andre jevnaldrende mammaer med småjentene sine. Vi har nylig flyttet til Oslo, og kjenner foreløpig ingen med barn på samme alder som lillejenta vår. Skal på barselgruppe for første gang i neste uke, så jeg vet enda ikke om det blir noen jevnaldrende der. Uansett er det jo hyggelig å treffe flere! Jenta mi heter Linnea og er St. Hans barn (dvs. født 23. juni). Selv er jeg 24 år og bor på Bergkrystallen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linneas mamma

 

Så du bodde på Bergkrystallen og det er litt morsomt for det gjør jeg også! Og jeg har en datter som er født 25. juni... Selv fyller jeg snart 28. Har du lyst til å møtes er det bare å ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Det var artig å høre at vi har jenter med så tett mellomrom, og at vi i tillegg bor like ved hverandre. Så det hadde jo vært hyggelig om vi kan treffes! Hvis du bruker msn, kan du jo legge meg til ([email protected]) slik at vi kan avtale et tidspunkt :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...