Gå til innhold

Til dere som "kaller" på på Juhujenta/Juhupia/dere som gjerne vil vite hva hun føler om dere - og også til Juhujenta selv!

Anbefalte innlegg

Kommer nok til å få en del bimmere "imot" meg nå, men jeg mener det er altfor mye roping på Juhujenta. Jeg forstår at dere gjerne vil ha en mening om hva hun føler for dere, men det hadde vært fint om dere holdt dere til Spå og horoskop - forumet inne på Dinbaby.com. Det har vært forsøkt en "Juhutråd", noe som fungerte til tider, men plutselig så skar det seg. Nye bimmere kommer til, får ikke med seg dette, og jeg synes det er svært irriterende at et slikt forum som bli-gravid skal overdøves av folk som ønsker å bli spådd.

Dette er en av grunnene til at det, særlig for de som har vært bimmere en stund, sier at det har blitt en dårligere stemning her inne.

Jeg ønsker ikke å "mobbe" noen ut av dette forumet, men vil at vi skal ta opp tråder som har med temaet bli-gravid å gjøre. En skal kunne dele sorger, gleder og kunne få svar på de spørsmålene en lurer på vedrørende det å skulle bli gravid.

Ha en fin kveld!

Og igjen, ikke gidd og rop på Juhu og mas på henne om spåing/føling!

Fortsetter under...

:) Men de fleste trådene til juhujenta nå handler jo ikke spåing:) Men folk som kjenner henne og vil snakke med henne...så der jo helt greit:) Ettehvert vil nok folk skjønne at d finnes ett spåforum her på venstre side:) Syns ikke det har vært noe prob med spåinga de siste dagene jeg:)

Og de siste dagene har d vært super steming her:) klem

Private tråder kan da vel folkene ta på msn/sms/telefon/mail....

Det synes jeg er rett og rimelig. Og om de ikke vil legge ut msn-adressen sin på forumet, hvorfor ikke møtes på "chatten"?

Ehem....Om det ikke skal være lov med "private" tråder her inne....(som forøvrig ikke er private, alle kan snakke på alle tråder) så blir det enormt kjedlig her inne...Og ikke alle vil gi ut msn adressen sin heller..

Og jeg liker ikke chatten.....uoversiktelig.

:) Syns det er fint at vi deler hverdagslige tanker her inne..og roper på hverandre..det er bare hyggelig det....

Ærlig talt Afrodite! Private tråder oss i mellom SKAL vi ha lov til :o) Er faktisk mange private tråder her inne om du kikker litt etter :o)

Annonse

Nicket mitt er råbra! Jeg digger det! Selvsagt har folk anonyme tråder her inne, men noen ganger går det over streken. En skal jo inkludere alle.... bortsett fra slike juhu-jeg-vil-bli-spådd-tråder! De hører hjemmet et egnet forum for slikt!

Det kommer stadig mange nye inn hit, og dette er informasjon som er verdt å ta med seg....

Da misforsto vi hva du mente da eller? "Private tråder kan da vel folkene ta på msn/sms/telefon/mail...."....du mente spåtråder?...

Samtaler må jo være lov:) OG alle kan inkluderes til disse..men d må jo være lov å rope på hverandre:)

Annonse

hæ?....HVEM overstyrer her? ................du sitter her å bestemmer at vi ikke får rope på hverandre?....

Snille deg, du må jo ikke det! Husk at du er like verdifull som alle her inne! Du er mest verdifull selvsagt, og lyser opp hverdagen til mange og særlig min!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...