Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #1 Del Skrevet 12. oktober 2006 Var på ultralyd denne uken og fikk vite at vi skal ha en jente. Nå gleder jeg meg bare masse til å gå ut å kjøpe masse kjoler og rosa babytøy. Vi har en gutt på 4 år fra før, han var ikke så fornøyd med en lillesøster, ville mye heller ha en liten bror. Så nå må vi bruke litt tid på å forberede ham på at det faktisk kommer en jentebaby...Men det skal nok gå bra. Heldigvis skal en av kompisene hans også ha en lillesøster i disse dager, så det hjelper litt. Ellers er jeg bare strålende lykkelig for at alt så fint ut på UL. Legen var kjempefin, tok seg god tid og sjekket alt som kunne sjekkes. Merker også at jeg ikke er så trøtt lenger, at jeg endelig begynner å få mer energi etter å ha vært stuptrøtt de første 4 mnd. Så endelig koser jeg meg over å være gravid, kjenner masse liv nå og gleder meg enormt til den lille prinsessa vår kommer... Lykke til alle sammen ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6664730-en-jente/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå