♥maxen min♥ Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Vil helst ha han inn i bhg. føler at det er bedre læring ol der, men det viktigste er jo at han får lekt med andre barn og at noen tar godt vare på han mens vi er å jobb. Hva gjør dere/ kommer dere til å gjøre?? Har dere søkt plass i bhg el vært i samtale m de?
Blackstar Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg kommer til å søke barnehage, men det er vel litt tidlig å søke nå? Trodde fristen var i mars jeg??? Mest av alt ville jeg vært hjemme litt lenger, men det er jo helt umulig økonomisk.
♥maxen min♥ Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2006 Får heller ikke vært hjemme lenger. Vi har søkt plass allerede, søkte for to mnd siden, men tror ikke det gjør noen forskjell. Er vel bare ett hovedinntak i året. Eneste er det at jeg begynner å jobbe i mai og vi får svar på bhg plass i mai.
Livmor Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 Vi valgte barnehage til vår gutt. Han begynte da han var 11 mnd (blir ett år i morgen:)). Føler det "tryggere" å ha han i barnehage enn hos en dagmamma jeg ikke kjenner. Er så heldig at vi bor i en kommune med full barnehagedekning så det var heldigvis ikke noe problem å få plass. vår*første*i*juni*GUTT*I*JULI: hvis det er full barnehagedekning i kommunen deres tar barnehagene antakelig inn barn fortløpende. Går jo ann å ringe rundt å høre:)
Mandalas Skrevet 12. oktober 2006 #5 Skrevet 12. oktober 2006 Vi skal ha tulle inn i bhg fra neste høst. Da er hun rundt 16 mnd gammel. Vi vet at hun får plass i bhg til storebroren, men har ikke søkt enda..
♥maxen min♥ Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2006 Akkurat sånn jeg føler også, at en bhg er tryggere, har selv jobbet i bhg. Full bhgdekning???? nei, var over 300 barn som sto uten plass i vår el denne høsten så er litt bekymret. Broren og svigerinnen min, bor i et annet fylke da men, ringt rundt og fikk plass da en familie ikke hadde betalt depositumet, og de slet en stund før de fikk plass. Tenkte å ringe de vi er mest keene på og høre, for han kan jo begynne utenom hovedinntaket om det er mulig!
Livmor Skrevet 12. oktober 2006 #7 Skrevet 12. oktober 2006 Lykke til med ringerunden! Håper dere får plass:)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #9 Skrevet 12. oktober 2006 definitivt IKKE dagmamma hvis vi får bhg-plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå