bente69;) Skrevet 12. oktober 2006 #1 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg er på dag 15 i syklusen å har en sånn veldig rar følse i hele kroppen. Denne følsen har jeg hatt en gang før i livet, å det var når jeg ble gravid med snuppa. Da gikk det ca 5 dager etter el-vondt at jeg bare kjente i hele meg at jeg var gravid. Min kjære trodde det hadde tippa for meg...Det værste var jo at cb'n aldri slo positiv ut, først hos legen 10 dager etter ikm var testen positiv. Jeg var bruker her på Bim lenge før jeg tok den første testen( på ikm dagen) Det kan jo være akupunkturen, piller og drikke jeg får av teraputen som gjør kroppen en smule rar. Ikke vet jeg, for jeg har ingen gravide symptomer(sist hadde jeg veldig ømme pupper). Kjenner jeg blir litt glad, ganske så frustrert og litt sur. Vet at jeg kommer til å dette langt ned i kjellern om tanta kommer denne mnd. Men det er vel bare å forbrede seg på at den hjemmekjære tanta kommer. Jeg er en sånn person som liker å ha kontroll, derfor er det best å vente spøkelse. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget ...Hversågod bli gal sier nå jeg!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6664559-er-det-sant-tviler-det-er-jo-alt-fortidlig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 12. oktober 2006 #2 Del Skrevet 12. oktober 2006 *smiler* Det er vel noe vi alle her inne har til felles... Den grusomme ventetiden mot ikm... Og alle tankene om man har lyktes eller ei... Og symptom-jakten... Som du sier-vær så god å bli gal... Men på dag 15,er det vel enda noen dager igjen å vente Bente... Hilsen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6664559-er-det-sant-tviler-det-er-jo-alt-fortidlig/#findComment-6665990 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElinaN Skrevet 13. oktober 2006 #3 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hei bente69 Av og til vet man bare ting! Spesielt når det er en følelse du bare har følt en gang tidligere. Det kalles vel intuisjon. Det er mange her inne som har blitt gravid den siste tiden, og la oss virkelig håpe du følger samme spor Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver, om det å være forbredt på den hersens tantes ankomst. Hadde ikm på onsdag, men foreløpig ingen mens, tok en test ikm dagen og den var selvfølgelig negativ. Hvor ofte går du til akupuntør? Den drikka du får, hva er det? Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6664559-er-det-sant-tviler-det-er-jo-alt-fortidlig/#findComment-6670133 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bente69;) Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hei ElinaN:) Jeg går til akunktur 1 gang pr uke. Begynte egentlig i midten av juni, så gikk jeg vel en 4-5 ganger, kanskje 6(teflonhjerne).I slutten av juli ble det stopp pga gubben var alvorlig syk, inn og ut av sykehus osv osv. Han ble operert her 11 sept, så nå begyner han å bli frisk og fin igjen, så nå har jeg startet opp igjen(gått 2 ganger nå). Vi drikker en urtekombinasjon fra Hebre Plus som heter Activator som vi tar 2 ss av hver dag(er konsentrat, smaker helt grusomt). Den nette flaska på 500 ml koster den nette som av 495 kroner(svim av). Men hva gjør en ikke for å bli gravid. Vi driver nå på med andre flaska. Piller spiser vi også som vi har fått av terapauten som heter Nutri pluss(samme produsent Herba Plus), det er et kosttilskudd som dekker døgndosen av vitaminer, mineraler og omega 3 fettsyrer. Jeg er nesten redd for å si det, men jeg tror forsatt jeg har noe på gang denne pp. Håper ikke jeg tar feil, da blir jeg SÅÅÅ skuffa. Går du til akupunktør? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6664559-er-det-sant-tviler-det-er-jo-alt-fortidlig/#findComment-6695855 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElinaN Skrevet 17. oktober 2006 #5 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei bente69 Jeg håper virkelig at du har rett, at du er gravid Dere er sannelig flinke til å ta vitaminer etc. Vi tar noe som heter for lactoferin, det er vistnok lactoferrin som gjør at sædcellen treffer egget. Dette har jeg egentlig ikke noe peiling på, så ta mine ord med en klype salt. Jeg gikk 5 dager over IKM, testet to ganger og fikk negativ på begge. Det verste var at jeg følte meg gravid, tisset utrolig ofte, hadde merkelig pupper, de var ømme, og ikke ømme om hverandre, mens murringer en hel uke. Dessuten kjente jeg at det stakk i siden som om livmoren vokste. I tillegg til alt dette var jeg kvalm. Har fått mensen nå, og den er som vanlig, så jeg er nok dessverre ikke gravid. Antagelig var ønsket mitt så sterk at jeg fikk alle disse graviditets symptomene. Kroppen min har virkelig spilt meg et puss denne pp-en. Jeg går ikke til akupunktør. Vi har bestemt oss for å prøve pergotime, og skal bestille time hos gyn til uka. I og med at det er privat, er det svindyrt, 1200 pr konsultasjon, men hva gjør man ikke for å lykkes med baby-prosjektet.... Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6664559-er-det-sant-tviler-det-er-jo-alt-fortidlig/#findComment-6717160 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå