Gå til innhold

Hvor mye jobber dere, jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 19-20 nå...

Jeg er sykemeldt 40% p.g.a bekkenløsning... Å når man jobber på barneskole å SFO blir det mye tråkking...

Bort sett i fra det synes jeg ting går kjempe fint, var på UL for bare noen dager siden... Det var en helt fantastisk følelse å se på den lille som turna rundt inni der helt uten bersymringer :-) Først nå begynner jeg å glede meg!

Klem fra Lene ( min første )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber som lærer på spesialskole. Er i min 26. uke og har vært 50% sykemeldt siden skolestart. Dette på grunn av trøtthet og slapphet. LItt kjedelig liv for tiden... Jobber og sover....

Skrevet

100% .. er i uke 25...men hadde vært godt med en dag eller 2 fri ....

Skrevet

Jobber 100% som 1. konsulent, er i uke 15 nå. Det går strålende, selvom jeg ikke har vært no sosial etter jobben pga trøtthet hittil, men det ser ut som om trøttheten begynner å gå over nå :-)

Skrevet

Jeg la inn søknad i dag om svangerskapspenger. Skal jobbe en måned til og da går jeg ut i permisjon. Da er jeg 5 mnd på vei. Har fast natt arbeid, men prøvde å omplassere meg men det klarte ikke arbeidsgiver, derfor går jeg i permisjon om en mnd. Har blitt sykemeldt fra nattevakter fra jeg var 7 uker på vei.

Jobber 50% deltid nå på en stilling som jeg har på dagtid, men som er slutt om en mnd. Da får jeg mye fritid :|

Skrevet

Jeg jobber 60% og er frisør.Skulle gjerne jobbet litt mindre men er selvstendig så jeg må nok holde ut litt til.

Er 24+2 i dag:)

Skrevet

Jeg jobber 116%. 100 % som jurist i det offentlige og 16 % som lærer på videregående. Jeg er 18 uker på vei nå. Det går fint, men merker det er litt mye siden jeg også er en del engasjert i idrett. Hadde jeg ikke hatt idrettsadminstrasjonen i tillegg hadde jeg hatt det helt perfekt. Kutter ut det om en måned. Har allerede sluttet å instruere. Det ble faktisk litt mye med instruksjon to ganger i uka i tillegg til det andre:-)

Skrevet

Jeg er 15 uker på vei, og jobber mine vanlige 70% + litt ekstra når det passer. Er sykepleier og håper jeg slipper å bli noe sykemeldt.

Skrevet

Har fast 50 % natt og jobber lit dagvakter utenom. Som sykepleier. Er i uke 27. Litt sliten nå og merker jeg får mer kynnere, så tror jeg må roe ned arbeidet litt. I og med at jeg jobber natt og, noe som visst ikke er så bra når man er gravid. Men når man har et friskt sv.skap så mener jeg det bør gå bra.

Skrevet

Er snart i uke 28 og jobber 100% i it-bransjen. Formen er fin med unntak av trøtthet på ettermiddagen og hjertebank på kvelden når jeg skal legge meg. Føler ikke det er sterke nok grunner til sykemelding og har heller ikke forsøkt å få det.

Skrevet

Er i uke 24, og jobber 100% som sykepleier. Er bortskjemt med et problemfritt svangerskap, og krysser fingrene for at det fortsetter slik :-)

Skrevet

Er i min uke 20 og jobber 80% i en butikk :) Merker at det begynner å bli tungt for ryggen, men skal prøve å holde så lenge som mulig:)

Skrevet

Jeg jobber 100% og går inn i 28 uka til mandag. Kjenner at jeg er merkbart mer sliten etter jobb nå enn de foregående månedene. Men syns det er ålright å jobbe, da flyr dagene så fort av sted. Dessuten er kollegaene mine flinke til å tilrettelegge hverdagen for meg, dersomattehvsiomatte det skulle være noe en dag...

Skrevet

Jobber 40% som lærer i videregående skole. Studerer i tillegg 50%. Er i uke 16, og det går ganske greit å jobbe. Men håper morgenkvalmen gir seg snart...begynner å bli temmelig lei...

Skrevet

Har en 80 % stilling men tar masse ekstra-vakter for å øke fødselspermisjonsgrunnlaget, så det blir vel 100%. Jobber turnus som miljøterapeut på et Botreningssenter for rusmissbrukere. Er i uke 30, kjenner nå at jobben begynner å tære på, er vel litt der nå kanskje hvor det er på tide å bremse ned litt, men det er ikke så enkelt.......

Skrevet

Hei, jeg jobber VELDIG mye! Jeg er 24 uker på vei og jobber både i egen næring og når det ikke er noe å gjøre der, har jeg en ekstrajobb/deltidsjobb som jeg fyller ut med. Er litt bekymret, for det er akrive jobber med endel løfting og rigging og greier. Har kjent meg i tipp topp form, men stusser litt siden mange gravide blir sykmeldt omkring meg!

Jeg tror jeg er oppe i 130 % jeg, for jeg har hvilende nattevakter også... så det blir endel. Har nok fått pica på inntekt! Men jeg må trappe ned når det nermer seg desember tror jeg! Håper bare jeg får tydelige signaler dersom det er formye.... det verker i ryggen stadig oftere, men det går jeg omkring å tåler foreløpig... driver nok litt tøff drift egentlig :)

Skrevet

kunne godt tenkt meg å jobbet men pga bt er jeg sykemeldt 100% fram til termin dagen

Skrevet

Hei!Har jobbet litt over 100%(3hver helg)Men jobber nå kun 100%på en bhg er kun 12+1..kaster opp en del og er veldig trøtt men ellers i fin form.

Skrevet

Jeg jobber 100% som lærer på en barneskole.

Er i god form, men ganske trøtt når 2 åringen er i seng kl 20 !!

Skrevet

Jeg jobber 100% og håper jeg kan fortsette med det så lenge som mulig. Merker at det begynner å bli slitsomt, så jeg får vel se det an etterhvert. Men, so far so good :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...