Gå til innhold

Hvor mye jobber dere, jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og med hva og hvor langt er dere kommet i svangerskapet?

Går det greit og jobbe synest dere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i uke 28 snart...... Jobber i finans bransjen. Sykemeldt 50 % nå....

Det fungerer kjempe bra.

Skrevet

100%. Ungdomsskolelærer. Bare uke 14 enda. Går bra nå som jeg er ferdig med å kaste opp:-)

Skrevet

Jeg jobber 50%, ca 4 timer om dagen... Fungerer veldig bra. Verken jeg eller jobben er tjent med at jeg jobber fullt, da vi nå går inn i en tung og slitsom periode... Jula tar jaggu på :o)

Jeg er forresten i 17. uke

Skrevet

Jeg jobber 60% på et kontor og det går for såvidt greit, men jeg sliter med at jeg er rimelig trøtt. Sitter og gjesper på jobb osv. Tror det er en kombinasjon med graviditeten og at jeg har tre gutter fra før som er i alderen 2-5 år. Kanskje ikke så rart at jeg er trøtt. :-)

Skrevet

Glemte å si at jeg er i uke 14..... ser dere hvor trøtt jeg er. he-he

Skrevet

Jeg jobber 100%. barneskolelærer. Var lenge trøtt, men nå har jeg mer energi enn før jeg ble gravid. Håper det varer. Jeg er 18 uker.

Skrevet

Jeg jobber fortsatt 100%, er 27+0 i dag. Jeg vurderer å høre med legen om en 20% sykemelding neste gang jeg er der, for jeg merker at det begynner å bli veldig lange dager på jobb. Vil heller jobbe 80% og jobbe frem til jeg skal ut i permisjon enn å brenne meg ut nå og måtte sykemeldes 100%.

Skrevet

Jeg jobber 100 % i en stor dagligvareforretning med ansvar for stor ikkemat-avdelig og post, så det blir endel tunge løft og stressende dager. Går bra enn så lenge, men vet jeg får svangerskapspenger hvis jeg behøver å gå ned i stilling på sikt. Fikk det forrige svangerskap også, og det funket utmerket.

Skrevet

Er foresten 20 uker i morra, halvveis - Jippi!!

Skrevet

Jobber 100% som sykepleier, er i 15. uke. Går strålende nå som kvalmen har gitt seg!

Skrevet

Jobber 100% som sykepleier på en stor travel avd på sykehus. Har gått rimleg greit frem til no men er travelt med ei lita aktiv jente på 2 år og eit hus som skal holdes, i tillegg til å prøve å ha litt kjæreste tid og venner og trening og alt annet:-)

Er i uke 24 no og sliter skikkleg med vondt i bekkenet, så vurderer en tur til legen snart for å høre om jeg evt kan få noen prosent sjukmelding... jordmora har beordra meg om det for lenge siden:-) men jeg er litt sta så står på til det som regel blir for ille...

Skrevet

Hei,

jeg er i uke 27+2 og jobber nå 50% pga bekkenløsning...

Skrevet

100%,, jeg går i uke20 nå og jobber i helsevesenet.. På en stor og travel avdeling på sykehus.. Det går fint. De tilrettelegger for meg. Ingen nattevakter lenger nå som jeg er gravid, og de har redusert på helgevakter.. Jeg har kun 1 aftenvakt i uken. Og på den blir jeg spart for tunge løft!!!!! Så jeg trives og fungerer flott.. Håper å gå 100% tiden ut

Skrevet

Jobber 100% som truckfører og rigger.. er i uke 20.

Skrevet

Jeg er student, men er i praksis, dvs jobber full dag fra man-fre + 1 vakt i uka. Jobber i tillegg ca 1 vakt i uka i betalt jobb. Synes det blir litt mye til tider, men vil ikke bli hengende etter heller, er så mye som skal læres. Må pendle til utplasseringa, så det blir 2-3 timer i buss hver dag..urk..begynner å bli lei av buss og å stå opp kl 6.. :-) Jaja, snuppa i magen går foran alt, så må det trappes ned er det helt ok, bare litt vanskelig som student.. Er 19+2 i dag! :-)

Skrevet

Jeg er student jeg da, så jeg har heldigvis litt fleksible dager. Men, merker at jeg trenger mer søvn og hvile enn til vanlig så det blir noen tidlige dager ja :)

Har en ekstrajobb i klesbutikk ved siden av, men den har jeg sagt opp... Ble for mye å være på skolen hver dag + jobbe hver eneste lørdag med luselønn. Så, nå har jeg bare tre lørdager igjen og så er jeg fri :) Gleder meg til koselige lørdager forover sammen med mannen min, kjøpe litt barneting og sånn :)

Skrevet

Jobber på kontor er 15 uker og 6 dager i dag. Jobber 100% nå, men merker at jeg begynner å bli sliten. har ei tulle på 10 mnd fra før som krever sitt :)

Skrevet

Jeg er i uke 23 (24 i morgen)

Jeg jobber 100 % som hjelpepleier natt på to sykehjem.

Formen er ikke noe å si på. Har litt lavt BT, så jeg blir lett sliten og svimmel. Ellers intet.

Skrevet

Jeg er nå 25 uker på vei, og jobber mere nå enn før jeg ble gravid. Er ikke sikker på prosent men rett under 100%. Jeg jobber i en dagligvareforretning, så det blir endel tunge løft og lange dager med å sitte på dårlig stol i kassen, så jeg merker at det tar på. men jeg har bestemt meg for å holde ut så lenge jeg klarer for å tjene mest mulig penger, men har vurdert å be om litt sykemelding siden det blir lange dager.

Skrevet

Jeg har hatt kontorjobb, vært 40% sykemeldt siden uke 24 pga carpal tunnel-symptomer, men fra idag er jeg dessverre blitt 100% sykemeldt ut svangerskapet pga bekkenløsning. Det kom utrolig brått, jeg var overhodet ikke forberedt... hadde jeg ikke fått bekkenløsning hadde jeg gladelig fortsatt å jobbe 60%, det fungerte kjempeflott :)

Skrevet

hei folkens, jobber for tiden 60% i en dagligvare butikk, går tålig greit, de på jobben er flinke å ta de tunge løfta. Sliter med bekkenet så det blir spennende å se, har bare 7 cm å gå på før det blir for trangt for meg bak kassen hihi. Er nå 20 uker på vei med prinsen min. Skal jobbe kveldsvakt ikveld til 22 og 13 til 20 imorgen, blir en lang og hard helg. Men har en mann som hjelper til med vasken av badet, så tar jeg matlaging og det lette husarbeidet.

God helg

Skrevet

Hei, jeg har ikke jobbet i det hele tatt, er nå 20 uker på vei, så jeg har vært sykemeldt i 3 mnd.! tydeligvis ikke så mange som er det så tidlig, hmm.. jeg var først plaget av sterk kvalme og utmatthet, så når det begynte å gå over for et par uker siden fikk jeg streke blødninger og ble innlagt på sykehus. snakk om å være uheldig. Skulle ønske jeg kunne leve normalt og jobbe!

Skrevet

jeg er 18+0 i dag og ble 25% sykemeldt fra og med i dag.

Har vært forferdelig sliten, så jeg fant ut det er bedre å trappe litt ned enn å bli 100% sykemeldt tidlig :-)

Skrevet

Jag jobbar i bank och jag jobbar 100%. Uke 14 eller 15 beror vem man ska lita på lege eller gyn... :) (Jag får væl se om de blir mer ening nær jag har varit på UL i uke 18.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...