INGRID-17/2 Skrevet 12. oktober 2006 #1 Del Skrevet 12. oktober 2006 var på ultralyd denne uka, og der fikk vi vite at vi faktisk var kommet hele tre uker lengre enn vi først hadde trodd! Vanvittig deilig følelse og bli satt frem så pass lenge. Dermed blir det februar jente på oss; ja for det var ingen tvil om at det var ei lita jente i magen! Termin er 13.februar. noen andre med termin i samme område? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyttårsban' Skrevet 12. oktober 2006 #2 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hei og velkommen til februar-gjengen =) Vi venter nå vårt første barn (en gutt, også uten tvil sa de) og har fått termin 15. februar så da er vi ganske likt. Vi er begge 30 år, bosatt i Tromsø. Kjenner du noe liv der inne? Ingenting her ennå, men alt vel på UL så jeg skal bare nyte det så lenge det varer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
INGRID-17/2 Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 12. oktober 2006 hei, kjenner mye liv ja. spes på kveldene og når jeg sitter og daffer på sofaen. Mannen min har og begynt og kjenne små dunk på utsiden av magen og! Gled dere masse! Bor og er fra kristiansand, men bodde to år i Tromsø for noen år siden. I studentblokkene oppe ved Prestvannet! knallbra by. Men, litt langt hjemefra. Åssen stemte ul-terminen din i forhold til mensterminen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
INGRID-17/2 Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 12. oktober 2006 har bare forandret nick altså. Lurt og si det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyttårsban' Skrevet 13. oktober 2006 #5 Del Skrevet 13. oktober 2006 Åja, så du her bodd her i byen?! Litt langt unna ja =) Legen gav meg termin 11.feb., men på UL ble den endret til 15. så ikke så mye avvik. Hadde en liten utblåsing hjemme i går der jeg beskylte mannen min for ikke å bry seg (han har ikke lest på navn eller i boka jeg fikk hos jordmora). Stakkars, det er jo ennå lenge igjen! Huff, huff, disse hormonene (greit å ha noe å skylde på...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
INGRID-17/2 Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 14. oktober 2006 hehe! skjønner akkurat hva du mener! mannen min har fått de samme overhalingene. Blir nok litt fjernt for dem enda. Men, nå har mannen min endelig begynt og kjenne ørsmå dunk på utsiden av magen. Prøver og ta litt tid på kvelden før vi sovner hvor han holder på magen og kjenner. Men, enda er det ikke alltid like lett og kjenne. Åssen er det med klærne dine? har endelig innsett at de gamle buksene mine ikke lengre er verdt og gå med; strammer voldsomt og er ikke spesielt godt. ikke verdt å plage seg slik lengre har jeg funnet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pocahontas -77 Skrevet 17. oktober 2006 #7 Del Skrevet 17. oktober 2006 HEI HEI! JA, SÅ KAN JEG SÅVIDT SI MEG OPPRYKKET TIL FEBRUARKLUBBEN JEG OGSÅ. VAR PÅ UL I DAG OG TERMINEN BLE FLYTTET FRA 15.MARS TIL 28.FEBRUAR. GLAD DET BLE FLYTTET DEN VEIEN SELV OG JEG SIKKERT GÅR ET PAR DAGER OVER OG ENDER OPP I MARS LIKEVEL! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
INGRID-17/2 Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei pochahontas! Du ble og fremskyvet ganske langt fremover du også. Deilig eller hva? Fikk du vite kjønn på ultralyd eller? Vi venter ei jente! Gøy og vite, litt mer nært da føler jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pocahontas -77 Skrevet 18. oktober 2006 #9 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hei igjen jentehybelboer i magen! Det var en helt fantastisk ultralyd. Ble fortalt og forklart en hel masse og fikk skikkelige svar på alt vi lurte på! Var på mange ultralyderi forrige svangerskap pga store blødninger, men fikk aldri så god behandling da. Denne gangen fikk vi også vite kjønnet, det er en liten gutt! Spennende og morsomt ettersom vi har ei jente fra før. Så da er det bare å tenke på navn. Synes det er utrolig vanskelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
INGRID-17/2 Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hei pocahontas-77! Ja, navn er jammen ikke lett. Skal jo tross alt leve med det hele livet. Og når dere har ei jente fra før av, så bør de jo klinge sammen. Var og veldig fornøyd med informasjonen på ultralyd. Skal tilbake i desember siden det var så stort sprik mellom terminene (21 dager). Bare for å sjekke at alt er som det skal, og jeg protesterte ikke akkurat over det! Alltid gøy med ultralyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pocahontas -77 Skrevet 20. oktober 2006 #11 Del Skrevet 20. oktober 2006 Så gøy - da kan du glede deg til å hilse på den lille igjen! Vet du hvilket kjønn det blir, eller vil du vite det? Vi visste det ikke første gangen, det gjorde liksom alt så mye mer spennende. Selv om jeg var skråsikker på at det var ei lita jente og muligens (???) hadde blitt litt skuffet om det ble en gutt. Nå er det helt topp med gutt! Selvsagt er det viktigste at det er et friskt barn, men det blir jo en litt annen side av det hele, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
INGRID-17/2 Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 21. oktober 2006 Det blir ei jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pocahontas -77 Skrevet 23. oktober 2006 #13 Del Skrevet 23. oktober 2006 UTROLIG KOSELIG MED JENTE. MORSOMT Å PYNTE DE, STELLE HÅRET OG FINNE MASSE SØTE KLÆR TIL DE. 2 ÅRINGEN MIN HADDE LEKTE FOR SEG SELV HER EN DAG, OG KOM STRÅLENDE FORNØYD OG VISTE SEG FRAM MED ORANSJ TUSJ I HELE ANSIKTET. HUN HADDE SMINKET SEG... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå