Gå til innhold

Skravletråd for oss som har barn fra før! (ny 12/10)

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det ble laget en ny en....må ærlig innrømme at jeg ikke har kikket så nøye....hehe...men hvis det ligger en lenger nede, så dytt den opp så lar vi denne fare nedover :o) Syntes den gamle ble så lang og da var det ikke lett å følge med!

Fortsetter under...

Skravle tråd for oss om har barn fra før ja,kjekt:)

Da skravler jeg litt ivei jeg da;P hehe

Mamma til to nydelige sjarm"troll";P

Jente og gutt på 8 og 3,5 år.

Jeg har prinsessa fra før å prinsen med samboeren min gjennom sju år:) Vi er mer nyforelsket nå enn da vi møttes:)

Da han jobber mye borte så fant vi ut at vi måtte legge om proriteringene våre litt,så nå blomstrer kjærligheten som aldri før:)

Det var samboer som ble baby klein her i gården,så nå har jeg kommet snikende etter:)

Hei!

Kan jeg slenge meg på her eller?? Har en liten turbojens her, men er jo ikke prøver ennå da, vet dere=o)

Skal bake på lørdag og søndag, samt bursdagsselskap for pjokken på søndag=o)

Han blir endelig 3 år på mandag, og moje (morfar) har også bursdag på samme dag=o) han blir 41 år=o)

Klem

Annonse

Er blitt sååååååå babysjuk etter eg startet å bimme... mye mer utålmodig!!!!!!!

Og eg som trodde eg var babysjuk før...*ler godt av meg selv*

Har en gutt på 7,5 og jente på 6... de er blitt så store!!!

Gleder meg stort til å kose meg med en attpåklatt... håper den kommer til sommeren!!!!!!!!!!!!!

Vi er vel babysjuke alle inne her tenker jeg.. jeg har en gutt på snart 6 år, og nå prøver jeg og min nye mann å lage en bror eller søster til han! Han har sååååååååå lyst til å bli storebror!!! jeg sjøl er snart 27. har faktisk bursdag 19. så da skal d feires!

Er passe babysyk selv nå, men spørs åssen det går med prøvingen nå da, siden vi må begynne å styre med flytting... :-(

Vi må sansynlig vis også selge katten vår!!!! :,-(

*gråter sårt*

Ikke noe nytt her heller... Er sååååå babysjuk også...=o)

Har vært det i snart 1 år og først nå i sommer fortalte jeg det til sambo... Men han vil da selvsagt vente og jeg får ikke overtalt han... Begynner å blir eksremt frustrer nå ja...=o(

Åååhhhh *babuyakes* der var du....hvordan går det?? Har du satt deg ned å snakket med mannen din???? (Utrolig frekt av meg å spørre, men jeg håper dere finner ut av det)!

Mitt argument for å starte med prøving igjen var; det passe aldri å få barn, om vi prøver å planlegger det inn i livet, for det dannes kontinuerlig nye framtidsplaner (for vår del). Satt i bilen isted, og sa drømmende til min mann at jeg "vil ha to barn til jeg". Tenk så koselig! Inni midt hodet ser jeg små barn som leker på gulvet - sånn vil jeg ha det. Vi tar en av gangen svarte han. Vi får ett dusin sa jeg...jeg kan være hjemme!!!!!! Snakk om å drømme seg bort!!

Hvorfor skal absolutt alle jobbe??? Vi har ikke råd til at noen er hjemme på fulltid, og ikke tør jeg heller med tanke på alderdommen!!!

Sånn var vår samtale i bilen idag!

Lykke til da babycakes!!

Annonse

Heisann jenter :o) Hvordan er det med dere? Har dere kommet dere igjen etter helgas strabaser.....mandagen kommer kjappere enn jeg ville! Hehe! Nå er mandagen over for denne uka også...et skritt nærmere ikm....er så selvpining at vi skal tenke på det hele tiden....hjernen min klarer ikke koble ut....fnis...godt jeg har en jobb som får meg litt på andre tanker. Sitter det ikke en spire denne pp så må jeg finne på noen tiltak. Evt prøve noen nye tips! Er det noen gode tips her forresten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...